2009. április 18.

Apránként....



....jutok valamire.
Tegnap sikerült kiszabnom a fekete ruhámat, sőt még egy boleróra is futotta az anyagból. Az más kérdés, sikerül-e szépen megvarrni.
Aztán kész lettem még egy ollóőrrel Krisztinek, de arról nem készült fotó.
És kiszabtam leendő nyári táskámat is. Valami ilyesmi lesz... Nagyon tetszik, és végül is ez a lényeg, hisz az enyém lesz. Kerül még rá pár extra, ha minden igaz, csereberélünk majd Babrával és kap a táskám egy szép gyöngydíszt, no meg egy kis keresztszemes címkét.
***
Igen, nem a fontossági sorrend szerint haladtam a feladataimmal.
De annyira vágyom már egy új táskára!!!! ;)

6 megjegyzés:

  1. Barbi!!
    Ez a táska is szuper lesz!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez az anyag, amit a táskádhoz választottál. Kíváncsian várom a végeredményt.

    VálaszTörlés
  3. amikor megláttam a képet, egyből az jutott eszembe, annyira "barbis" ez az anyag, pedig tulajdonképpen soha nem is találkoztam Veled, de a munkáid által valahogy mégis kialakult bennem, milyen dlog is a "barbis". szóval jól választottál! :) és néha nem baj, ha az ember magát is meglepi, ennyi kényeztetés jár az ember kreatív lányának!

    A kis Gézengúzod pedig nagyon helyes az új nacijában!

    VálaszTörlés
  4. Izgatottan várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  5. Kösz Baboo! Jó hallani, hogy a munkáim egyediek, rám jellemzőek, "barbisak"! :)))

    VálaszTörlés
  6. A táska tök klassz!Tényleg Barbis!
    Én is mostkészültem el az enyémmel ,Majd megmztatom!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online