2009. március 19.

Vélemények


Kis közvéleménykutatásom a blogok külsejéről lezárult. Köszönöm a 36 olvasómnak, aki vette a fáradtságot és megnyomta a 'vote' gombot.
36 emberből 4 (11%) utálja a változásokat (már, ami a blogokat illeti). Ők talán szeretik, hogy ha elmennek egy blogra, az mindig ugyanolyan, tudják hová jöttek. Ennek is van előnye.
A többség, 30 szavazó (83%) szereti, ha a blogok időről időre megújulnak.
És vannak páran, pontosan 2-en a 36-ból (5%), akik szerint elég, ha a fejléc változik, az egyszerű nagyszerűbb.
Merészkedem azt vallani, hogy ha még többen szavaztak volna, akkor is ez lett volna az arány.
Amikor megkértelek benneteket, bizonytalan voltam. De alapjában véve szeretem a változatosságot, így a többséghez tartozom. Köszönöm a megerősítést! Talán továbbra is jöttök, még ha nem is lesz állandó a külső! A belbecs remélem marad! :)
Hamarosan megmutatom a blogom új ruháját!
Igyekszem egyéniségemet belevinni, amennyire csak tudom.
Téma lezárva.

8 megjegyzés:

  1. Én is a változásra szavaztam! :o) Kiváncsian várom a blogod új ruháját! ;o)

    VálaszTörlés
  2. Húúúúúúúúúúúúúú!!
    Hát ez klassz lett. Nagyon ügyes vagy. És még az időjáráshoz is passzol(sajna)

    VálaszTörlés
  3. Újra itt:-D Nagyon elegáns és finom a blogod külseje. Igazán tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett a blogod, főleg a fejléc, ízlésesen megoldottad. Én is a változásra szavaztam ;)

    VálaszTörlés
  5. gratulálok az új külsőhöz! nagyon kis finom, nőies lett, a fejléces montázs pedig pazar:o)))

    VálaszTörlés
  6. Klassz lett az új háttered, nekem bejön :)
    A véleményem az, hogy nem kell naponta változtatni a blog külsejét, de néha igenis nem árt. Feldobja. A lényeg, hogy összességében legyen szép és az legyen az érzés: jó ránézni.
    Ugye? :)
    És jó ránézni!

    Barbi, hadd kérdezzek valamit: mi a neve a betűtípusnak, amivel a blogcímedet írtad?? Hónapok óta hajkurászom, de nem tudom a nevét, így nagyon nehéz.
    Köszi!!

    VálaszTörlés
  7. Én is a változásra szavaztam, s nagyon tetszik az új külső :)))

    VálaszTörlés
  8. Én is a változatosra szavaztam. S eszméletlenül jó lett az új profil.
    A háttérlap is, az oldalt futó grafika is, és a fenti montázs is.
    Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online