2009. március 31.

Találka?

Megyek a héten Bp-re! Persze ez még nem 100%. Zsolti megy a főnökével a Construmára, de nem tudom még, hogy pontosan melyik napon és beférek-e én is az autóba. No, meg Ábel felvigyázását is meg kell oldanom. Ha megyünk, valószínűleg hétköznap.
Arra gondoltam kedves hímzős-blogolós barátnéim, hátha valakinek van kedve és lehetősége találkozni, nagyon örülnék neki!!! Ha igen, írjon nekem egy mailt és telefonszámot cserélünk, mindent megbeszélünk!
:)))
Milyen jó is lenne, még senkit nem ismerek személyesen!
***

Ó, lányok, sajnálom, de mégsem tudok menni! Párocskám lefújta az egészet. Pedig olyan jó lett volna! De majd összehozunk egyszer egy szervezettebb valamit! Oké?

7 megjegyzés:

  1. Biztosan lesz jelentkező és én nagyon irigy leszek!!

    VálaszTörlés
  2. A Construma elég közel van az Örs vezér térhez, és ott az Árkádban tökjó kávézók vannak, szívesen innék Veled egyet ;)

    VálaszTörlés
  3. Pedig de jó lenne veled is találkozni Csilla! De majd összehozzuk! :)

    VálaszTörlés
  4. Barbi, mennék én, de nincs akire hagyjam a gyerkőcöket. Max akkor ha hétvége...

    VálaszTörlés
  5. Dóri, nagyon jó lenne! De még az utam sem biztos, megyek, ha visznek és azt mondták Zsoltiék, hogy valószínűleg hétközben. :(

    VálaszTörlés
  6. Én is benne lennék szívesen, de hétköznap munkaidőben legfeljebb a Westendbe tudok kiugrani...

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online