2009. március 5.

Táblakép


Régi munkát mutatok, mivel az újabbakat még nem tudom.
Megmutattam már ennek a kis táblaképnek a párját korábban. Azt anyai nagyimnak festettem, ezt pedig sógornőm anyukájának készítettem egyszer névnapjára. Nemrég voltak nálunk és kivételesen eszembe jutott, hogy szóljak, hozza el, hogy lefotózhassam. Még a blog előtti időkben készítettem, akkor nem fotóztam le egy munkámat sem, így most begyűjtöm (fotón), ami eszembe jut. Ez is fára készült, olajjal. Felül keletkezett rajta valami maszat, alkalomadtán kijavítom.

8 megjegyzés:

  1. Barbi, en csak amulok, hogy mindig milyen ugyes vagy! Nagyon jó! Tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, sajnos nem tudom behatárolni a méretét.

    VálaszTörlés
  3. Látom volt kitől örökölni a tehetséget ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, nagyon ügyes vagy.

    VálaszTörlés
  5. Barbi! Nagyon ügyes vgy! Ez a kép nagyon tetszik nekem:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszenek a festéseid, szuper ügyi vagy!!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a dicsérő szavakat! :)

    Mmama: nem mértem meg, így nem tudom, de kb. 18X10 cm-es és 1,5 cm vastag lehet. Selyemszalag fut körben. A hátára pedig egy imát írtam.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online