2009. március 21.

Swap meglepi Michellenek


Megérkezett swap ajándékom Michellehez! Nagyon örülök, hogy ilyen hamar és épségben odaért a szép Görögországba, ami az ihletet adta tengerparti kék-fehér házaival a kis needlerollhoz. Itt jegyzem meg, hamarabb odaért külföldre a csomagom, mint Timicihez a nyeremény itt belföldön... Készítettem a kis henger mellé még egy ollóőrt is. A csomagomat egy magyaros filcmadárka és egy matyó mintás kártya kísérte. A minta ( a Tűvarázsban megtaláljátok) Sandra Sulliventől a Virtue Sampler, egy jó feleség és anya erényeit - a tisztességet, a hűséget, a türelmet - sorolja fel. 28 ct-os Cashel Platinum lenvászonra hímeztem dmc fonallal. Egy kis gomb, egy kis csipke és kész. Megmondom őszintén nem csinálnám meg újra, vagy nem így. Nem volt egyszerű. Apait-anyait beleadtam. De Michelle email-jét olvasva, úgy érzem megérte küszködni vele. Örül neki!
:D


17 megjegyzés:

  1. Nagyon szèp lett...s hozzà a magyaros madàrka jò otlet! jobbulàst kìvànok èdesapàdnak!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett,igazán ötletes és mutatós. Apukádnak mielőbbi jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Barbi, egyszerűen nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép munka, és nagyon harmonikusan elrendezett képek, szép fotók. A francia blogolóknál szoktam ilyen stílusú dolgokat látni, és mindig az volt az érzésem, hogy milyen pedánsak, ízlésesek a munkáik. Biztosan nagyon tetszik az ajándékozottnak is.
    Édesapádnak mielőbbi jobbulást kívánok! Vigyázzatok rá, és magatokra is, ne érjen benneteket több baj!

    VálaszTörlés
  5. Barbi ez gyönyörű!!! Na és a madárka!!!!!!! (Majd alkalomadtán megírnád, hogy hol lehet ilyen kártyát vásárolni?)

    Szorítok értetek!

    VálaszTörlés
  6. Rita: Ha a matyós kártyára gondolsz, azt én festettem akvarellpapírra.

    VálaszTörlés
  7. Arra bizony! Gyönyörű szép! Ezek szerint egyedi darab;)!

    És tudom kicsit furcsán hangzik, de büszke vagyok Rád, hogy jó hírünket viszed a világba!

    VálaszTörlés
  8. Én is majd elájultam a madárkától és a matyós kártyától ...! Olyan jó érzés volt látni, olyan jól esett!!! :))))
    A többi ajándék is persze nagyon szép és csudaklassz!!!
    De a magyaros, az a magyaros...!!! :))))

    VálaszTörlés
  9. Tényleg lenyűgözted Michelle-t és azt hiszem, mindenki mást is! Csodás ajándék!

    Hihetetlen, hogy a külföldi postának sebessége is van, bezzeg a jó magyar posta... áááááá.....

    VálaszTörlés
  10. Barbi, mindegyik darab szépséges, de az én kedvencem a needleroll! ;)
    Remélem egyszer nekem is lesz ilynem. :)

    VálaszTörlés
  11. Fantasztikusan szép ajándékok!
    Kitettél magadért!
    Ez a needleroll valami szuper ötlet!

    VálaszTörlés
  12. Hú, Barbi, nagyon ízléses meglepit készítettél! A színhasználat-és az ország összefüggése nagyon kedves ötlet!
    Én már több, mint egy hete elküldtem Brazíliába a csomim, kíváncsi vagyok, mikor ér oda, izgulok nagyon!

    VálaszTörlés
  13. Barbi,ez egyszerűen csodaszép!Nagyon tetszik a színvilága és az ötlet+kivitelezés...szuper!
    A sk üdvözlőlapon nekem is megakadt a szemem...jó érzés ránézni,ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép és ötletes ajándékot készítettél. Ügyes vagy. Eddig nem is láttam ilyen fajta needlerollt.

    VálaszTörlés
  15. Ez nagyon különleges ajándék lett, gratulálok!

    VálaszTörlés
  16. Absolutely beautiful. lovely exchange.

    VálaszTörlés
  17. Lányok: Mindenkinek nagyon köszönöm, örülök, hogy nemcsak Michellenél aratott sikert! :)

    Susimac: Thank you! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online