2009. március 27.

Óriási szeretet és óriási csomag!


Ajándékbomba!

És óriási ereje van/volt/lesz!

Baboo teljesen elkényeztetett!

Hogy mivel érdemeltem ki mindezt? Halvány LILA gőzöm sincs! Annyira kedves tőled Baboo! Nem is igen tudom, hogy mit mondjak, olyan zavarodott vagyok izgalmamban... Azt sem tudom, hol kezdjem.

Dupla öröm, mert tegnap, mikor megérkezett a csomag, Apukám is hazaérkezett a kórházból!
***

Baboo, a drága, csodás kézzel festett anyagból varrt nekem egy remek kis varrókészlet tartót (pontos nevét nem tudom). Tudom vinni a varrósmotyóm anyukámhoz! Tett bele rengeteg dolgot! Egy csodás csipkét (szuper lesz az esküvői vendégkönyvhöz, amit öcsémék esküvőjére készítek majd), egy szép rózsaszín szalagot, kézzel festett fonalakat egy fimó csillagon, gyöngyöket, teákat. Aztán kaptam egy igen méretes marcipánt (hisz már mindenki tudja, hogy édességek közül ez a szívem csücske). Így aztán sose fogyok le... :) Aztán ott van még a csodás kis biscornu! Nagyon örülök neki, mert ha hiszitek, ha nem, nekem még nincs is. Annyi, de annyi mindent készítettem már, de itthon szinte semmi sincs, mert minden ajándék lett, eddig általában az ollóőreimet használtam tűpárnának, most már lesz mibe szúrkálni... És lesz mivel szúrkálni, mert vannak hozzá csudahelyes fimótűim! Aztán kaptam még egy csodás kis eprecskét, ezt is mindig csodáltam más blogokon. Hú, ki ne felejtsek valamit... Érkezett még egy remekbeszabott kis pinkeep, izgult Baboo, hogy milyen, hát mondanom sem kell, hogy tökéletesen sikerült! Ó, és még egy aprócska maroktűpárna!

Mind, mind olyan szép és lila!
Most olvastam egy újságban, hogy a lila a spiritualitás, a feltétel nélküli szeretet, a mértékletesség színe. Ez utóbbi nem igaz, a csomag egyértelműen megcáfolja! :)))))) És mindezeket megkoronázta egy apró, nagyon kedves, baráti levélke!

KÖSZÖNÖM!


Természetesen nem feledkeztem el egy ajándékról sem, itt van még a MACKÓ! Amit tulajdonképpen Ábel kapott, és a képek mindent elmesélnek!

Meg tudja mutatni, hol a mackó orra, ha kérem, hogy szeretgesse, hozzábújik és megsimogatja. Nagyon tetszik neki!!!! Megvan az Edigétől kapott lovacska párja! :)))


Baboo! Hálás vagyok neked mindenért!

Ami érdekes még, hogy én is teljesen lilában gondolkoztam Baboo ajándékait illetően (ennyit elárulhatok neki, többet nem mondok...)
:D

Telepátia?
Lehet...

12 megjegyzés:

  1. Hű, ennyi mennyi gyönyörűséges ajándék!!! Hogy mivel érdemelted ki? szerintem a kedvességeddel és a sok-sok ajándékoddal, amit készítettél már! :-)
    Nagyon szép ajándékokat kaptál!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon szépek ezek a dolgok, el tudom képzelni mekkora öröm volt bontogatni a csomagot. A tárgyakat pedig használd örömmel és egészséggel!
    Örülök, hogy Édesapád jobban van.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a sok szépséghez, biztos megérdemelted! :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy édesapád jobban van. Az ajándékok, pedig nagyon szépek, mert megérdemled:)

    VálaszTörlés
  5. Csudaszép ajándékokat kaptál! További jobbulást kívánok apukádnak!

    VálaszTörlés
  6. csodaszép és szuper hasznos dolgokat kaptál, no meg fincsiket is(marcipán nálam is a best of:o))) Olyan jó volt olvasni a bejegyzésed, szinte éreztem az örömödet:o)) maci is édes, Ábel pedig cukorborsó:o)))
    apukádnak jobbulást!!!

    VálaszTörlés
  7. Hűűűhaaa! Ennyi minden!!! És mind szép!

    VálaszTörlés
  8. Micsoda öröm lehetett? (lehet) A maci tulajdonosa látom már bírtokba vette új szerzeményét.Csuda jók a képek:-)

    VálaszTörlés
  9. Ez a legszebb öröm! Az önzetlen, baráti szeretet... és nem mellesleg a rengeteg saját kézzel készített gyönyörű ajándék!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép ajándékokat kaptál - ami nem is csoda. Megérdemled...

    VálaszTörlés
  11. Sok szépséget kaptál, de ne csodálkozz Te is kényeztetsz
    minket.
    Ábel aranyos a macival.
    Apudnak a legjobbakat.

    VálaszTörlés
  12. Annyira örül a szivem, ahogy olvasom a soraidat, nagyon jól esik, és nagyon örülök annak is, hogy a maci is megtalálta kisgazdáját, édesek együtt!

    És persze a legnagyobb öröm Apukád, mielőbbi gyógyulást Neki!

    Puszi Nektek!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online