2009. március 14.

Megérkezett!

Megérkezett a számomra készült swap ajándék is Spanyolországból, Najmától!
Egy nagyon helyes kis tű és fonaltartót kaptam egy szép kis csipkével!
Iszonyúan szégyenlem ám magam, mert a másik meglepije (fonaltartó) nem lett lefotózva. Mégpedig azért, mert feltettem az ajándékokat a könyvespolcra és egy óvatlan mozdulat miatt beesett a szekrény mögé, épp mikor fotózáshoz akartam levenni. Annyira sajnálom Najma! Remélem, te tudsz majd róla fotót mutatni, én pedig mielőbb előkerítem!
Köszönöm az ajándékaidat!
:)

5 megjegyzés:

  1. Barbi,


    bocsáss meg, de a SWAP-ra majd a küldő fél teszi fel, leszedem a bejegyzésed, ne haragudj.
    Mindenki a saját művét mutatja :)

    Írok Najmának!

    Szuper, hogy megkaptad és tényleg jklassz aji ;))

    VálaszTörlés
  2. nagyon helyes ajándék, gratula hozzá, és reméljük, a fonaltartó is mihamarabb előkerül! :)

    és már az általad készített meglepire is kíváncsi vagyok, remélem, mielőbb megérkezik a párodhoz!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépeket kaptál. Ez a szalag horgolva van??

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép meglepit kaptál.

    VálaszTörlés
  5. Szépet kaptál, használd egészséggel!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online