2009. március 24.

A második házikó



Feszültség-levezetésként kihímeztem a tralala házikó párját. Egy helyen elszámoltam, de mivel szerintem nem látszik, nem is mondom meg, hogy hol. Ebből is pinkeepet bütykölök majd. Nem is figyeltem a minta kinyomtatásakor, hogy évszakok szerint vannak elnevezve, (a múltkori volt a tavasz, ez pedig a nyár), a véletlen folytán mégis olyan színeket választottam, ami illik a két évszakhoz (gondolom én...). Mivel nincs meg a tél és az ősz, úgy döntöttem, meglévő tralala mintáimból összehozom a másik kettőt, az egyes részekből összekombinálom. A télire hóembert hímzek a ház mellé, az őszire hulló leveleket gondolok. Ha összejön, úgyis megmutatom. Így lesz egy négy évszak mini pinkeep sorozatom. De még nem mostanság. Ha ezt elkészítettem, belekezdek a Pif ajándékokba.
:D

11 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon édes lett ez a házikó is. Megkérdezhetem honnan van a minta?
    Lilla (mszabu huga)

    VálaszTörlés
  2. Szép lett ez is, kíváncsian várom a folytatást!!!

    VálaszTörlés
  3. Annyira jó kis vidámak a színei! Én kíváncsi lennék, hogyan csinálod azt a pinkeep - et.

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon jó, meleg, nyári színeket válogattál össze hozzá!

    VálaszTörlés
  5. ÓÓ, de édes lett! Nem tudom szabad-e ilyet kérnem tőled, de el tudnád küldeni a mintáját?

    VálaszTörlés
  6. Klasszak a színei a munkádnak :)
    Tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép sorozat van készülőben. :)

    VálaszTörlés
  8. Klassz színei vannak, jó választás volt.:D Nagyon vidám, ügyi vagy!:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon bájos lett:), a pinkeep elkészítésének menete pedig tökéletesen érthető, kedvcsináló;)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online