2009. március 18.

Kész, de még nincs vége...

Kiböktem, de még pinkeeppé kell változnia. Ha Ábel elalszik, nekitálok. Ma nem kell főznöm (bár más dolog is lenne itthon, de ez olyan pici lesz, hogy egyszerűen neki kell kezdenem...). Elég extrém színvilága lett. Ahol először láttam pasztelles árnyalata volt és színátmenetes fonallal voltak az egyes részek kihímezve. Azt sem az eredeti színekkel hímezték. A megadott dmc fonalak közül kivételesen egyikből sem volt itthon, ezért utánanéztem a színkódoknak, hogy körülbelül hasonló legyen. Hát ilyen lett... Egyedi...

5 megjegyzés:

  1. De helyes!!! Kíváncsian várom a végeredményt!:)

    VálaszTörlés
  2. Egy vidám tavaszi mintához illenek ezek a szép élénk színek, nem értelek, mi a bajod velük :)))
    Szép lett!

    VálaszTörlés
  3. Hűűű, de gyors voltál:)))))) Kiváncsian várom a végső formát!

    VálaszTörlés
  4. Barbi, nagyon jó lett, de ha nem vagy vele elégedett itt tuti sokan befogadnánk;o).
    Esetleg a pinkeep készítésről csinálnál fotókat vagy leírást. Annyira szuper amit kaptam Tőled, szívesen megvalósítanám én is ajándékba, csak nem jöttem rá, hogy mi a pontos menete:S de megértem ha nincs rá időd, tudom milyen rövid bír lenni egy alvásidő;o)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online