2009. március 6.

Fájdalom


Ma drága nagypapám hosszú, fájdalmas betegség után örökre elment...

40 megjegyzés:

  1. Fogadd őszinte részvétemet... A szeretteink addig élnek, amíg bennünk élnek..

    VálaszTörlés
  2. Jaj, Te Drága! Fogadd részvétem...

    VálaszTörlés
  3. Őszinte részvétem.
    Nagypapa... gyönyörű ez a szó. Nyugodjék békében.

    VálaszTörlés
  4. Őszinte részvétem! Sajnos nem túl régi emlékként tudom, mit érezhetsz:( Sok erőt nektek!!!

    VálaszTörlés
  5. Nehéz ilyenkor bármit mondani, csak
    közhely de fogadd őszinte részvétem.

    VálaszTörlés
  6. Fogadd őszinte részvétem!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szomorú. Őszinte részvétem

    VálaszTörlés
  8. Barbi őszinte részvétem!!

    VálaszTörlés
  9. Nehéz bármit mondani...
    Fogadd együttérzésem.

    VálaszTörlés
  10. Ó, őszintén sajnálom és fogadd részvétem!

    VálaszTörlés
  11. Drága Barbi!
    Hiszem, hogy még találkozhatsz vele... Együttérzek veled, 2 éve veszítettem el a nagymamámat, még ma is fáj...

    VálaszTörlés
  12. Őszinte részvétem! A sok fájdalom után neki megváltás volt... remélem az idő hamar begyógyítja a sebeket s csak a szépre emlékezel. Sok puszi.

    VálaszTörlés
  13. Engedjétek el békével, hogy BÉKÉBEN nyugodhasson!
    Hosszú szenvedés után Neki tényleg megváltás, mindig annak nehéz, aki itt marad!
    Őszinte részvétem!

    VálaszTörlés
  14. Sajnálom! A hosszú fájdalmas betegség után tényleg megváltás volt neki, Nektek a sokkal nehezebb most.
    Őszinte részvétem!

    VálaszTörlés
  15. Fogadd őszinte részvétem! :-(

    VálaszTörlés
  16. Nagyon sajnálom! Sok erőt, kitartást kívánok nektek!

    VálaszTörlés
  17. Nagyon sajnálom! Őszinte részvétem :(((

    VálaszTörlés
  18. Ó, jaj! Nagyon sajnálom, szívből együtt érzek veled, sok erőt kívánok az elkövetkező napokhoz!

    VálaszTörlés
  19. őszinte részvétem:(
    először én is szeretett nagypapámat veszítettem el 4éve szintén hosszú és fájdalmas betegség után, 1éve pedig anyukám is elment utána:(:(:(
    tudom mit érzel...az idő enyhíti a sebeket, de örökké fájnak, sok erőt, kitartást, nekem az segített hogy vannak a fiam, különben nem tudom mi lett volna...vígasztaljon Ábel szeretete, gondolok Rád

    VálaszTörlés
  20. Katbó már leírta a gondolataimat. Nagyon sajnálom Barbi. Sok erőt és hitet kívánok a gyász elfogadásához és elviseléséhez.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online