2009. március 28.

Esküvőiruha - játék Szarvasmicivel


Szarvasmici játékra hívott bennünket, bárkit, aki szívesen megmutatja, milyen is volt a nagy napon. Díjat is sorsol a résztvevők között, különdíjat kap, aki saját tervezésű/készítésű ruhában flangált aznap.

Én ilyen voltam.
Ez nem a legjobb kép, mert pont a ruha másik oldalát díszíti egy virág. Bátran mutatok több képet is, mert aznap nagyon szépnek éreztem magam (azóta sem), vékony is voltam (most 10 kiló plusz), nem izgultam.
A pocakomban már 4 hónapos volt Ábel. Az eljegyzés után már tervezgettük a babát, mert annyi ismerősről hallottunk, akik évekig próbálkoztak. Na, nekünk hamar összejött, így belevágtunk az esküvőbe is. Gyorsan megtörténtek az előkészületek. A ruhát vettük, nem volt egy drága darab, egyszerű vonalút kerestünk, nekem tetszett. Kényelmes az nem volt. A szoknyában ugyan elfért jól a már lassan gömbölyödő pocakom, ám a merevítő a felső részben a vacsora végére kivégzett, alig vártam, hogy átvegyem a menyecskeruhát. Azt én varrtam, és az unokahúgom ruháját is. A ruhámhoz stóla volt, de mivel az állandóan lecsúszott volna a vállamról varrattunk a ruhához egy kis bolerót (olyan mászós anyagból, mint az organza, nem vállaltam, hogy én varrom meg).
A csokrom egy prothea nevű trópusi virágból állt sok zölddel. A csüngő virágok nagyon tetszettek rajta. Egy helyes virágüzletben katalógusból választottam és pont olyanra megkötötték! :)



Itt az sk menyecskeruha, egy piros csipkés szoknya és egy halványsárga felső. Unokahúgom (Rea) ruhájáról és a menyecskeruhámról sincs sajnos fotó szemből, állandóan mozgásban voltunk.

Van kiszabva nekem is egy ugyanolyan ruha, mint Reának, arany színű taftból, az azóta sincs összevarrva.... ;)


Itt egy csókos kép is, csak úgy, mert szeretem

a képet is és Őt is! :D

13 megjegyzés:

  1. Tényleg gyönyörűek ezek a képek, nagyon szép vagy mindegyiken! gr

    VálaszTörlés
  2. A gr nem más, mint a szóbegépelés eleje, amit ellenőrzéshez kellett volna beírnom :D

    VálaszTörlés
  3. Értem! Hihi! Már azt hittem, hogy kiráz tőlem a hideg... :D

    VálaszTörlés
  4. Megsúgom, ha választanom kellene melyik tetszik a leges-legjobban az eddig bemutatott ruhák közül, akkor ott lenne a tiéd a befutók között. Nekem ez az egyenes vonalú, egyszerű ruha jön be leginkább. És nagyon szépek voltatok. Szerintem most is, csak túl sokat vagy otthon, és úgy érzed már nem vagy a régi.
    A csokrod is nagyon tetszik, az is első díjas nálam!

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon szép voltál... és a ruha is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  6. Szerintem most is szép vagy, de valóban, ezen a képen mint egy királylány :)
    Az alsón is nagyon csinik vagytok ám :))

    VálaszTörlés
  7. szelerem, szelerem:))))! gyönyörű voltál!

    VálaszTörlés
  8. Deee széééép voltál Te is! A csokrod nagyon egyedi volt, tetszik!

    VálaszTörlés
  9. Szerintem is nagyon szép voltál! Az utolsó kép a kedvencem :) Olyan szerelmetes :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép voltál! A csokrod nagyon egyedi, tetszik.

    VálaszTörlés
  11. Szépek vagytok. És most is azok vagytok nnna

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online