2009. március 30.

Blogörömök


Lányok!
Imádlak benneteket!
A sok apró bosszúság mellett micsoda öröm, hogy ennyi kedves barátom és olvasóm van itt a blogon! Máris megoldódott a probléma, csak a béna Explorert kellett a sarokba dobni! Éljen a Firefox! Nem is értem, nekünk eddig miért nem ez volt... Ki gondolta volna, hogy csak ennyi a tennivalóm!
KÖSZÖNÖM!

:D

Máris megyek az új csajokhoz, akik bejelöltek!
***
És ha nem kommentelek másoknál annyit, az csakis azért van, mert már annyi, de annyi az ismerős, hogy néha nem győzöm! :)
Köszönöm a sok kedves megjegyzést is, amit mindig küldtök, tudom, azokra sem reagálok mindig.
Pussz!


5 megjegyzés:

  1. De jó, hogy megoldódott, nekem lövésem sem volt, hogy mi lehet a gond. Nálunk már ősidők óta a Firefox a nyerő, de a munkahelyi informatikusok az IE-re esküsznek. Nem is értem, miért... talán nem elég fiatalok. :))))

    VálaszTörlés
  2. Sikerült? :))) Dejó!!

    Explorert én nem is tudom, hány éve láttam utoljára. Informatikus apuka és pasi mellett esélytelen lenne azt használjak, annyira ellenzik :D
    De nem is bánom. Firefox és én remekül megértjük egymást ;)
    Remélem mostmár Ti is :)

    VálaszTörlés
  3. :) én állítólag informatikus vagyok :) de titkolom :) így ha tévedek is, nem annyira ciki :)

    VálaszTörlés
  4. :) elszóltam magam :)
    de azért nagyon örülök, hogy ennyire könnyen megoldódott a prbl-mád

    VálaszTörlés
  5. Barbi! nem kaptam meg a leveledet, megpróbálod még egyszer?

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online