2009. március 30.

Blogbajok

Tudom, hogy már megint ezen problémázok, de most tényleg nem a rendszeres olvasóim ki- vagy bejelentkezésével és mennyiségével foglalkozom.
Egyszerűen nem látom a kis ikonokat, mások oldalán sem. Kiírja a címét (rendszeres olvasók) megjelenik egy üres keret és ennyi. Pedig van, akihez ilyen úton jutottam el eddig, vagy az új olvasóim blogját így találtam meg és néztem szét náluk. Volt már valakinek hasonló problémája? És hogy oldotta meg? Ja, és ti biztosan látjátok, mert azóta is van, aki jelölte magát olvasómnak. És az irányítópulton keresztül sem adja be az olvasókat.
Egyszerűen nem értem!
Másik: modult sem hagy beilleszteni! És folyton kiírja alul, hogy kész, de az oldal hibás. Mi van a blogommal? Bejegyzést egyenlőre még hagy írni.
Segítsen valaki!
Köszönöm!
:(
Utálom, utálom, utálom, ha valami nem működik...

8 megjegyzés:

  1. Szia Barbi!
    A rendszeres olvasóimat nekem sem nyitja meg, és engem is baromira idegesít, hogy nem tudok így az olvasóim honlapjára lépni. Modult nekem még hagy beilleszteni, de viszont a hátteremet nem engedi módosítani :-) Én is várok ötleteket, hogyan lehetne ezen hibákat kijavítani! :-)

    VálaszTörlés
  2. Barbi, én látom Nálad a kis ikonokat!

    VálaszTörlés
  3. Szia Barbi, én is látom a kis ikonokat, FireFox alól nézlek, nem lehet, hogy ez az ok. Az Explorer néha tud átmenetileg érdekes pillanatokat szerezni. Sok türelem kell hozzá... Zsuzsi

    VálaszTörlés
  4. Nekem meg a fotómat nem engedni beilleszteni amikor rendszeres olvasásra regisztrálok.Nekem is gyakran kiírja hogy hiba az oldalon ....persze ez nem segítség:o(

    VálaszTörlés
  5. Nálam ez már gyakran előfordult, most épp működik. Nem a blogoddal van a baj. Vagy a blogger szerver, vagy az explorer hibádzik, de egy idő után visszaáll a normál állapot, ne aggódj.

    VálaszTörlés
  6. Én is látok kis ikonokat. Barbi, nem lehet, hogy a böngésződben le van tiltva a google-nak ezen szolgáltatása? Amikor megváltoztatték a readers kinézetét, nálam engedélyezni kellett az újat, azóta látok mindent. Nem tudom, milyen böngésződ van, én. pl. firefoxot használok leginkább. Explorerben sokmindnen hibásan jelenik meg.

    VálaszTörlés
  7. Ó, nagyon köszönöm lányok a reagálásokat! Azt tudtam, hogy másnak látszik. Akkor kipróbálom a Firefoxot, azt többen is ajánlottátok! Köszipuszimindenkinek :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online