2009. február 8.

Újabb teásdoboz




Ez már a harmadik filtertartó dobozom. Az elsőt itthonra készítettem. Időközben elajándékoztam, ezért biztosan készítek egy negyediket is. A második Edigének készült. Ez pedig az öcsém menyasszonyának.
Készülő konyhájuk csempéje ogrezöld (igen, nem tévedés, már ilyen szín is van), a konyhabútor pedig juharszínű lesz. Ezek a színek, vagy legalábbis hasonlóak köszönnek vissza a dobozon. Böktem rá keresztszemes feliratot, tettem rá csipkét, gombot, flittert. Csajos, de a geometrikus minta miatt unisex. Ezzel tesómnak is kedvezni akartam. Timi szülinapja lesz ugyan, de mégis közösen nézik majd az új konyhában. Az elkészült dobozt ma adtam oda leendő sógornőmnek. Kutyafuttában készült, de mindenképp ma szerettem volna átadni, mivel úgyis ünnepeltünk. Pár nap van a valódi dátumig. :)


Erről a már régen letöltött mintáról van a betű és a csésze. Szeretettel mindenkinek, vegye-vigye aki szeretné!

12 megjegyzés:

  1. Hú, Barbi, ez óriási! (na meg a másik 2 is) Ha készítesz egy negyediket, nem csinálnál közben képeket is? Szerintem többen is hálásak lennénk érte! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű mind a három!!!

    Tutorialt én is szívesen megnézném!!! A mintát pedig nagyon köszi!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszi a mintát!
    A doboz pedig nagyon tuti!
    Gratula!

    VálaszTörlés
  4. Nemhiába, aki tud, az tud... Csoda klassz lett ez is.

    VálaszTörlés
  5. Sztem meg ne áruld el a titkod :D Így olyan csodatitokzatos, csak bámulok, hogy mifel tudás birtokában vagy te, hogy csak úgy összepakolgatod a kis snassz dolgokat - az összkép meg valami csudaédes lesz! :))
    Köszi a fotókat és az abc mintát!

    VálaszTörlés
  6. Köszönjük a mintát... Nagyon szuper kis dobozt csináltál!! Én a fázisfotók mellett szavazok :o)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik a teásdoboz, nem árulnád el lépésről-lépésre, hogyan készítetted? És főleg azt, hogy mi az alapanyag, amiből készült? Egyszerű doboz?

    VálaszTörlés
  8. Lányok, nagyon örülök, hogy ennyire tetszik! Nagyon szívesen készítek majd nektek tutorialt, de nem a közeljövőben. Most sok sürgősebb feladatom van, de amint lesz időm, elkészítem a negyedik dobozt fázisfotók kíséretében! :)

    VálaszTörlés
  9. Először is Isten éltesse a pici fiadat, tündéri a fotókon! (előző post)

    Nagyon klassz ez a teás dobozod is, Edigéét láttam élőben is, nagyon szuper! Ügyes vagy!!

    És köszi a free mintát is, ebből sosem lehet elég ;)

    Szép napot!
    Nina

    VálaszTörlés
  10. Barbi újra szuper dolgot alkottál
    :-))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online