2009. február 19.

A "kifli" folytatása



Csak a csücskét mutattam a képeknek, melyeket Anita új otthonába készítettem.

Mivel Mesi, a blog egyik szerzője felhatalmazott (mivel Anita úgysem nézi a blogom), felteszem egészben a képeket.

A konyhájába három vadvirágot ábrázoló kis akvarellt készítettem: gyepűrózsa (csipkebogyó), őszi kikerics, sárga nőszirom. Szándékosan csak egy kis paszpartuval, keret nélkül, így bárhová illenek, ha nem a konyhába szánja, de be is kereteztetheti.

Az édesanyjának pedig egy kis tájképet, szintén akvarellel. Ez keretet is kapott. Nagyon remélem, hogy ezek az ajándékok is hozzájárulnak majd a lakás szépüléséhez és örömet szerzek majd velük. Alig várom, hogy megtudjam, mit szólt Anita Mesi és Bandi kezdeményezéséhez és a sok-sok meglepihez! :)






13 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek !
    Majd meg szólalnak, hogy igazi vagyok.

    VálaszTörlés
  2. Hű de jók, legjobban a tájkép hű, szerintem!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek lettek. Biztos örülnek majd a képeknek amiket készítettél.

    VálaszTörlés
  4. Hogy Te milyen ügyes vagy!!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek!! A tájkép a kedvencem, sétálnék ott egyet.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépeket küldtél, biztosan örömet szerez !

    VálaszTörlés
  7. JUHÚÚÚÚÚ!!! De szépek! Már előre örülök, hogy milyen szép lesz a falán! Olyan kis modern és egyszerű a hérom kis kép, lehet, hogy meg is mondom neki, szerintem inkább a szobájába valók... :))))
    A tájkép meg olyan elegáns... nagyon ügyes vagy, alig várom már, hogy átadjam. Izgulsz, mi? Én is!

    Kösziiiii!

    Mesi

    VálaszTörlés
  8. Barbi eze csodálatosak. Szépséges mindegyik.

    VálaszTörlés
  9. Fantasztikus vagy, Barbi! Csodásan festesz!!! :o)

    VálaszTörlés
  10. Köszi lányok! Örülök, hogy tetszik! :)

    VálaszTörlés
  11. Szerintem is lehet rakni a szobába is, ha én ilyet tudnék... nem egy íróasztalnál ülnék, mint most...

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online