2009. február 11.

Kellemes csalódás...

...hogy ennyien írtatok az előző, most már belátom - teljesen ostoba bejegyzésemre.
Igazán aranyosak vagytok és sokkal okosabbak nálam!!!!
Azt a bejegyzést pillanatnyi hangulatomnak köszönhetem, egyáltalán nem azért írtam, hogy aki máshogy jut el hozzám, az most azonnal rendszeres olvasómmá váljon! Nem a mennyiség érdekel, csak megállapítottam a tényt. Bánom már, hogy közzé tettem, de nem vonom vissza, mert ez is én vagyok!
Kisütött a nap, Ábel nagyon jó ma, rengeteg itt a barátom! Mi kell még nekem, nem is értem?
Puszillak benneteket! :D

12 megjegyzés:

  1. Puszi Neked is! :o) Pont így vagyok én is a blogírással... sokszor hírtelen leírom amit érzek, de szerintem éppen ez a jó benne, hisz ez egy napló... csak kicsit többen olvassák, mintha otthon írnánk egy füzetbe ... :o))

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy kisütött a nap-nálad is.de ismerem én is ezt!

    VálaszTörlés
  3. Helyes!:D (Mondom ezt én, a kezdődő depressziós:D)
    Én is puszillak!

    VálaszTörlés
  4. Na ugye! Így már mindjárt más...

    VálaszTörlés
  5. Nna ! ez a beszéd.
    Nem depizünk, pozitivan gondolkodunk, apró kicsi szépségeknek örülünk, egymásnak
    örülünk, stb.....

    VálaszTörlés
  6. Látom a nap folyamán kisütött a napocska. Örülök neki!

    VálaszTörlés
  7. Barbi! Én is rendszeres olvasód vagyok, bár engem lehet hogy nem jelez a gép! :)
    Puszi: REA

    VálaszTörlés
  8. Az erős felindulásból elkövetett bejegyzéseket előfordul, hogy már a megjelentetés pillanatában törölném. Volt, hogy meg is tettem, de amikor már valaki elolvasta-írt hozzá... hát bizony akkor már moralitásában van megszorongatva szegény blogíró: ezt már visszaszívni elég gáz.

    Ma már én sem tenném ki szórol-szóra azt a bizonyos levelezést, ami miatt Phoenixből Melinda lettem. Mert nagyon fájt, és sikítanom kellett. Hogy valamelyest megnyugodjak, ahhoz a sok együttérző komment segítsége is kellett.
    Paradoxon: ahhoz, hogy most úgy érezhessem, hogy nem kellet volna megjelentetni, ahhoz előbb ki kellett tenni...
    Bölcsültem megint egy keveset, Te se bánd!

    VálaszTörlés
  9. Szia Barbi!

    Én is jöttem hozzád nézelődni, olvasgatni. :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online