2009. február 23.

Játék! Tőlem-Neked :D



Bejegyzéseim száma 100+50!

Egy régi blogos ezen meg nem hökken.

A 100.-ban szóltam, most lesz a játék,

és íme mutatom, mi az ajándék.

Ez az első pinkeepem,

s van hozzá képem, hogy azt mondjam, jó lett...

Te is ezt mondod?

Ez a lelkemnek jót tett! :)

Kérdéseimre választ, ha pontosan adsz,

akkor továbbra is játékban maradsz!

Egy-egy kérdésre mi a felelet?

Tavalyi, kezdő bejegyzéseimben megleled!

Ha képpel is hirdeted játékomat blogodon,

azt nagyon boldog szívvel fogadom!

Ábel kis kezét majd Fortuna vezeti,

a játékot bárki megnyerheti!

Vasárnap éjfélig postázd helyes válaszaidat ide:

kedden délelőtt mondom a nyertes nevét,
s az ajándékot vigye!


Kérdések:



1. Egy játszószőnyeget kezdtem elején a blognak, mi a neve az elkészült blokknak? (2008.08.)


2. Ujjbábokat varrtam a dévai gyerekhadnak, végül hány aprócska filcbábot kaptak?(2008.09.)


3. A Tátra című képemet barátoknak festettem, milyen 2 fontos okból tettem?(2008.10.)


4. Mit mondott Ábel a hóra, mit elsőször látott, mi volt a "szó", mit belőle kiváltott?(2008.11.)


5. Mi bontott sok virágot, mit a páromtól kaptam, miután kicsi fiunknak életet adtam?2008.12.)

5 kérdés van, de 6 választ várok!
A dátumok segítenek, a megoldást hol találod!
Jó játékot kívánok!
:D

19 megjegyzés:

  1. Kívánunk még sokszor 150 bejegyzést!Éva és Lilla

    VálaszTörlés
  2. Mi az hogy!!! Ez a pinkeep egyenesen csúúúúúcs lett!!! A játék pedig húúúúú....!!!! :)))))

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de jól rímekbe szedted! Annyira tetszik. Most nem érek rá visszkeresni, de korán felkelek, hogy megtegyem, hisz akkor még nem is olvastalak:)
    Isten éltesse a blogodat és vele együtt benneteket is!!!

    VálaszTörlés
  4. Te verseket is írsz??????Fantasztikus vagy!!Meg festesz,meg.....

    VálaszTörlés
  5. csodás az ajándék és Gratulálok a sok bejegyzéshez:)
    és még yoo párszor ennyit:)

    VálaszTörlés
  6. Isten éltesse a blogodat és persze a készítőjét!

    Nem csalódtam benned, oltári ez a vers! :) igyekszem minél hamarabb eleget tenni a felhívásnak, mert csodaszép ez a nyeremény, irtó klassz lett, el se hiszem, hogy ez az első!

    Míg el nem felejtem, nagyon hálás vagyok a díjadért, igyekszem megbecsülni és erősebbé tenni a köztünk kialakult köteléket!

    Ábeled cukorfalat, mint mindig, elképesztő, hogy számunkra értelmes szavak nélkül egyszerűen az arcukkal mennyi érzelmet tudnak ezek a kicsik kifejezni minden köntörfalazás nélkül...

    a meghívó pedig csudanőcis lett, nem berzenkedett a vőlegény? ha nem, kíváncsi vagyok a receptre, hogy majd én mivel főzzem meg a vőlegényemet, mert én is ilyet akarok!! (pedig alapjáraton nem szinem a pink :P )

    puszillak,
    baboo

    VálaszTörlés
  7. Tudom, hogy nem ide tartozik, de nézz át hozzám :)

    VálaszTörlés
  8. Ez aztán....
    nem semmi! Te aztán nagyon ügyes vagy! Tetszik!
    Gratula a bejegyzések szülinapjához, a feladványoknak utána fogok járni.

    VálaszTörlés
  9. Benned egy költő veszett el :) Sok bejegyzést várunk még!

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok Barbi:)! Jó hozzád betérni, ha tűvel varázsolsz akkor is és egyáltalán... Ábel miatt:))!

    VálaszTörlés
  11. Ezután is szívesen járok Hozzád a 150x150x150.... stb bejegyzést olvasni!
    Mariska

    VálaszTörlés
  12. Fantasztikus a játékod, ötlettel teli... És a vers, levettél a lábamról, azaz levettél volna, ha a betegség nem előz meg. Köszönöm a jókívánságot:)))

    VálaszTörlés
  13. Annyira sajnálom, hogy nem volt időm a kérdésekre válaszolni! Ez a tűtartó is nagyon tetszik, meg az, hogy ennyi mindent jól csinálsz. :-)

    Majd nézz be hozzám kérlek.

    VálaszTörlés
  14. Barbi, Benned egy költő veszett el :) Nagyon jópofa!

    Gyere, játssz velem még a szavakkal: http://xszemkozt.blogspot.com/2009/02/jatek-szavakkal.html

    VálaszTörlés
  15. Hihetetlen, hogy ez az első pinkeep, amit készítettél. Nagyon szép lett.
    Még sokszor 150 blogbejegyzést kívánok.

    VálaszTörlés
  16. Gratulálok a rímekhez! Bejegyzésből pedig én is sokszor 150-et kívánok Neked. És persze magunknak, hogy olvasgathassunk.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online