2009. február 5.

Fityegők

Colette jó kis feladatot talált ki azoknak, akik vevők erre (úgy láttam sokan azok). :)
És hát nem is én lennék, ha nem vágtam volna bele, aztán meg panaszkodom, hogy idő szűkében vagyok. De hát olyan jó kis ötlet, cipzárok végére fityegőt (én nevesítésemben: cipzárdíszt) varrni, olyan aprók, hogy nem sok időt igényelnek. Mivel gyorsan, de pofásat akartam létrehozni, a filcet választottam. A madárka igényelte a legtöbb időt. A bemutató után kitűzővé fog változni. Eredetileg annak szántam, de apró mérete miatt teljesen jó fityegőnek, de akár ollóőrnek is. Olyan szürke ma is minden, ezért direkt élénk színeket válaszottam. Kislányoknak készülő táskákra szerintem helyesek lennének.
Colette, tetszenek?

18 megjegyzés:

  1. Hát ezek igazán gyönyörűek! Minden elismerésem!

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus színű cipzárokat találtál és hozzá nagyon jó kis fityegőket!! :o)

    VálaszTörlés
  3. Az a szívecske és az a madárka és azért a virág is... húúúúú, de nagyon szépek!!!! Szuper jók!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon belelendültél.
    Az a kék, valami csodálatosan szép!!!
    Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  5. Óóóóóó!!! Nagyon szépek! Jó, hogy ilyen vidám színeket használtál.

    VálaszTörlés
  6. Igen, igen tetszenek, teljesen meg vagyok hatódva. Nem győzök egyik blogból a másikba vágtázni, hogy mindenkiét megnézzem. Köszönöm, hogy ilyen aktívak vagytok, minden bánatom elszállt!!!

    VálaszTörlés
  7. Hu, szerintem is nagyon jók!!! Nekem a madárka a kedvencem!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm lányok!Úgy örülök, hogy tetszik a munkám! :)

    VálaszTörlés
  9. Csatlakozom Ritához!:-) Baromi jóóóók

    VálaszTörlés
  10. Jaj ,de szépek!Az a madárka.....:::))))

    VálaszTörlés
  11. szuperek! a madárka nekem is a kedvencem, meg a szívecske, mert kék:D

    VálaszTörlés
  12. de jó szinesek, nagyon tetszenek!!
    és a fotóalbum Ábelről és a Családról is nagyon szép lett, gratulálok, és persze a fiatalúrnak is az 1. szülinaphoz!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online