2009. február 16.

Első PIF-em utolsó ajándéka


Első PIF köröm harmadik ajándékát is sikerült elküldenem Katinak. Mivel már megérkezett hozzá az ajándék, merészkedem feltenni a blogomra a saját fotóimat. Elkésett az ajándékom, az ígéretemhez képest, bizony, még karácsonyi meglepi is van benne. Azért a saját magamnak tett ígéret (hogy karácsony előtt megkapja mindhárom barátnő a meglepit) kétharmad részét teljesítettem. Idén is lesz karácsony, remélem akkor hasznát veszi majd Kati! Julcsinak készítettem hasonló "könyvecskét" és egy kommentből megtudtam, hogy Katinak is tetszik. Nosza, neki is összehoztam egy angyalkás cd és szakácskönyvtartót. Készítettem még egy kis Lizzy Kate mintás képet és egy kis bannert. A fotók kissé ferdék lettek és életlenek, de míg nem jön a tavasz, és a napsütés, ilyen téren nem tudok jobb minőséget nyújtani.
Nagy szeretettel készítettem, remélem ez az ajándék is sikert arat!
:)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ajándékokat kapott Kati!:)

    VálaszTörlés
  2. Az ajándékok olyan szépek, hogy tuti Kati nem bánja, hogy kicsit később kapta meg.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem jók a képek:-) Az ajándékok pedig mesések. (Mint mindíg)

    VálaszTörlés
  4. Örömszerzős, szép és nagyon kreatív ajándékokról árulkodó kis kollázs ez! ;)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek és köszönjük a fotókat! :)

    VálaszTörlés
  6. Igen, Kati nem bánja, hogy kicsit késett a meglepi, mert leesett az álla, amikor kibontotta a csomagot! Köszönöm mégegyszer!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online