2009. február 2.

El vagyok kicsit veszve...


...igen, a sok feladatban, ami előttem áll. Mostanában nem alszik valami jól Ábel, biztosan a fogai (már az ötödik jön). Így elég fáradtak vagyunk. Vendégek is voltak mostanában, ez nekem egész napos konyhai munkával jár. Ha napközben alszik Picúr, a háztartási munka után örülök, ha ülök. Azért dolgozgatok, de még nincs mit mutatnom. Festeni készülök, hogy munkáimmal kicsit feldobjam, öltöztessem Anita új otthonát. Ebben az összefogásban sokan benne vagytok, ezért tudjátok, miről van szó. Aki nem, oldalt a csigaházon keresztül eljuthat az illetékes blogra. Azért nézlek ám benneteket!
:D

4 megjegyzés:

  1. Már az ötödik fogacska? Az igen, mi még csak az elsőnél tartunk :)

    VálaszTörlés
  2. Kitartás, Barbi, én is csak ezt tudom tanácsolni!
    Pihenj, ha Picúr pihen...persze távolból okosnak lenni könnyű, ezt tudom jól!

    Az elhavazás nálam is a tetőfokára hágott...Abba a hibába estem, hogy elég sokféle dologba belekezdtem, és pár napja egy káosz volt a fejemben, és pánik a szívemben-lelkemben, hogy nem készülök el időre...Most már talán kezdek egyenesbe jönni...A tündérek hamarosan elkészülnek, de Mesi jelezén is van még elég sok munka, csütörtökig... Ancsi közben folyton kérdez,és húz játszani! Persze nem tudok nemet mondani, ez természetes! Puszillak, és együttérzek Veled!

    A csigaházba, pedig megyek, bekukkantok! :o)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online