2009. január 26.

Régi rajzok...

...akadtak a kezembe minap, ahogy üres kartont kerestem a mappámban bobinák gyártásához. Gondoltam megmutatom.
A legelső osztályom termébe rajzoltam mindkettőt. Akkoriban jelent meg a Harry Potter történet első kötete, az osztály beleszeretett, aztán én is, ezért megörökítettem nekik (persze aztán az enyém lett, mert nem vághattam 31 felé).
Színesceruzával és némi akvarellceruza vonással készült, A3-as méretben, így hetekig rajzoltam. A portrérajz nem megy, így a filmszereplők arcának főbb vonásait kopíroztam.
Gyakran olvastam nekik a Germán, kelta regéket is. Innen a lovagőrület. A zöld lovagot is megrajzoltam (nagy örömükre). Kicsit talán képregényes a hatása.
Nagyon szeretek színesceruzával dolgozni, csak kissé nagyszabású dolgokat találok ki, ami időigényes. És mivel az nekem mostanság nem nagyon van (azt is varrásra fordítom) háttérbe szorult a rajzolás. Ha Ábel nagyobb lesz valószínűleg újra rajzolok majd lovagokat, kastélyokat, no meg traktort, űrlényt, mackót, labdát, törökbasát ....

3 megjegyzés:

  1. Te egy igazi tanítónéni vagy! Nagyon szerencsések voltak ezek a gyerekek! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát erre nem is tudok mit mondani!
    Fantasztikusan rajzolsz.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók lettek! Ezeken is látszik a Rád annyira jellemző precizitás.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online