2009. január 7.

Nálunk 2009 az esküvők éve!

Igen, igen. Mondja majd nálunk 2 pár is a családban.


Megnősül az öcsém május végén, az unokahúgom pedig férjhez megy augusztus elején. Jó év! Sok apró csecsebecse készül az esküvőkre, itt jövök a képbe én. Szó szerint, mert most kicsit megint megmutatom magam. Igaz, már azóta világosabb a hajam, és szinte mindig rajtam van a szemüvegem.

Na, szóval én készítem unokahúgomék gyűrűpárnáját. Tesómék gyűrűpárnáját, meghívóit, köszönőajándékait (vagyis ahhoz a dobozkákat) és a vendégkönyvet (ez az én meglepim nekik, bár tudnak róla, de azt nem, hogy milyen lesz).

Lesz munkám bőven.

Ilyen volt a mi gyűrűpárnánk

(persze eltettem emlékbe):


Leendő kis sógornőm kedvéért az esküvőn, vacsorán minden fehér lesz egy kis pinkkel. Ezért ezek a színek szerepelnek a gyűrűpárnájukon is. Azért tettem rá ilyen széles szalagot, mert tesómék gyűrűje extraszéles, kell, hogy valami megtartsa majd. A fotó kedvéért most a mi jegygyűrűnket kötöttem rá. Majd megmutatom a többi esküvői kelléket is, amint elkészültek!

Ja! Van ugye az a babona, hogy legyen az esküvőn valami kék, valami új, valami régi és valami kölcsön.
Sógornőm megkapja a harisnyakötőmet kölcsön, ami kék. Ezzel kettő kilőve. A ruhája új lesz. A gyűrűpárna pedig még anyukám esküvői ruhájának anyagából készült. Ez ám a régi! És már meg is van mind a 4!

8 megjegyzés:

  1. De izgalmas! És persze megtisztelő is ez a feladat! Sok erőt, időt hozzá!

    VálaszTörlés
  2. Ötletes és szép kivitelezés :)

    Ez a fotó mondjuk nem vitt közelebb "hozzád", hisz ez a fotó életed egy kivételes napján készült, nem egy "általános Barbara napja" kép :) De szépek voltatok, szó se róla! :)

    VálaszTörlés
  3. Imádom az esküvőket! Én legszívesebben minden évben újra házasodnék, hogy felvehessek egy esküvői ruhát. Sok örömöt a készülődéshez, nagyon szép feladat. A párna nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon várom a többi fotót is a készülő ajándékokról.

    VálaszTörlés
  5. De jó, hogy írtál róla! Nekem is kell csinálnom egyet.
    Majd mutasd, kérlek, mindet, amit készítesz, mert én vagyok a felelős a dekorációért, de semmi ötletem sincs.:-(
    A tieid nagyon szépek lettek!

    VálaszTörlés
  6. Ja, a vendégkönyv: A vendégek tudni fognak róla, tehát készülnek idézetekkel pl. vagy spontán lesz?

    VálaszTörlés
  7. Spontán lesz, mindenki azt ír bele, ami épp eszébe jut.

    VálaszTörlés
  8. Barbi, de szépek vagytok ezen a képen. Furcsa vagy ezzel a sötétebb hajszínnel. A feladatok nem kicsik viszont nagyon izgalmasak. A email- ed megérkezett, köszi a segítségedet. Ha lesz időm még ma kipróbálom.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online