2009. január 24.

My Blog is Fabulous!


Egy nagyon kedves díjat kaptam három nagyon kedves blogtársamtól,

Ninától, Naomitó , Nőnétől!

KÖSZÖNÖM!

Nagy öröm a díj is, még nagyobb öröm, hogy Ők adták! Nina munkái csodásak, precízek! Nagy szó számomra, hogy a blogomat "mesésnek" ítélte! Naomi és Nőné munkái is gyönyörűek, és végtelenül kedves, jólelkű embernek ismertem meg őket!



Játék az 5-ös szám bűvöletében. Leírom azt az öt függőségemet, melyektől nem tudok, vagy nem is akarok elszakadni, és öt blogtárs nevét, akiknek e díjat küldöm. Hát íme:



5 függőségem


  1. a családom

  2. a tű és a cérna (varrás, mindegy mit, akár lyukas zoknit is)

  3. kb. fél éve a blogolás

  4. az édességek

  5. a kávé

Sok kedves blogolót (barátot) tudnék felsorolni, akinek mesésnek tartom a blogját. Mesélnek az írásukkal, vagy az alkotásaikkal, látogatóik számával, vagy akár mindhárommal együtt. Szeretem nézni színvonalas, tartalmas blogjukat, mert ötletekkel töltenek fel. Tényleg sok ilyen társam van!

Akiket most mégis kiemelnék közülük:



Szera


Edige


Dora


Colette


Amotae


Egy élmény minden alkalommal hozzátok benézni lányok!
:-)

6 megjegyzés:

  1. Igazán megtisztelő, ráadásul a játékommal,hogy egybevág.
    Aranyos vagy, hogy gondoltál rám:)))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy rám vagy kíváncsi :D Azt hittem, az életem előtted így is már egy nyitott könyv :D

    VálaszTörlés
  3. Hu, én is nagyon köszönöm! Nagyon megtisztelő, hogy rám is gondoltál, nagyon jól esik!

    VálaszTörlés
  4. Édes kép :) és gratulálok a díjadhoz!

    VálaszTörlés
  5. Drága Barbi! Köszönöm, hogy rám gondoltál!

    VálaszTörlés
  6. Barbi, ennél szörnyűbb függőségeid soha ne legyenek:-DDD

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online