2009. január 4.

Munkáim

Sokmindenkinél láttam, hogy a megújult Picasa-val micsoda remek kollázsokat készítettek az elmúlt év fotóiból.
Én is elkészítettem a sajátomat. Az elsőn az ajándékba készült munkák láthatók. Sajnos, lemaradt a kék szett, amit Mmama nyert meg tőlem.
A második kollázson pedig azok a tárgyak szerepelnek, melyeket a családom és a magam örömére fürmöltem (anyukám szokta ezt mondani a varrásra).
Bár a blogomat csak 2008 augusztusának közepén kezdtem, a többség azóta készült. Szerintem elég jó termés egy pici gyerek mellett. Ebben az évben azt hiszem, sokkal kevesebb időm lesz, mert Ábel gőzerővel beindul. De azért majd idén is igyekszem. Van három barátnő, akiknek PIF ajándékot készítek majd, egy barátnővel csereberélünk. A következő karácsonyra is sok ötletem van. Rengeteg a félkész munkám. Lesz mit csinálni idén is. És még annyi új fog közbejönni! Előre nem írok terveket, mert biztosan sokat változtatnék rajta. Így: lesz, ahogy lesz!
Szeretném megköszönni minden blogos ismerősnek a látogatást, a sok kedves szót, a köszöntéseket, az ötleteket! És, hogy ilyen kedvesen és gyorsan befogadtatok magatok közé!


Továbbra is számítok rátok! Gyertek minél többször és írjatok véleményt! Legyen az pozitív vagy negatív kritika, mindkettőnek hasznát veszem!

:-)

16 megjegyzés:

  1. A magam részéről - jövök - sokszor.
    Kár hogy az enyém lemaradt, de a
    többi se kutya.

    VálaszTörlés
  2. Szorgalmas voltál. Én is jövök biztosan :) Ha másra nem is lesz időd, nagyon szívesen gyönyörködünk Ábel fotóin is ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sok szépséget készítettél.Jövünk az idén is gyönyörködni.

    VálaszTörlés
  4. Én is be fogok kukkintani az idén is :) Ügyes vagy, hogy egy kisbaba mellett, ennyi gyönyörű munka került ki a kezed alól. B.U.É.K!

    VálaszTörlés
  5. Jövök-jövök! Gyönyörű ez a sok munka így együtt! Ilyenkor látja az ember lánya, hogy mennyi sok-sok öltés került ki a keze alól!

    VálaszTörlés
  6. Jaj, köszönöm lányok! Jó ezt hallani! Gyertek csak, gyertek!

    VálaszTörlés
  7. Igazán elégedett lehetsz ezzel a terméssel, nekem tetszenek. Aranyosak, kedvesek! A társaság meg minden képzeletet felülmúló!!!
    Kell a jó példa.

    VálaszTörlés
  8. Most hirtelen mondani akratam, hogy melyik tetszik, de aztán megláttam még egyet és még egyet...stb. Nagyon ügyes vagy!!! Tényleg jó sokat gyártottál. Egy húron pendülünk, Neked mikor van időd alkotni?

    VálaszTörlés
  9. Hát, Judit! Este 10kor, vagy ha épp elviszi valaki Ábelt sétálni, vagy esetleg alszik és épp nincs más dolgom (ez ritka kombináció). Viszonylag gyorsan bütykölök. Legalábbis szerintem. :-)

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok! Mindenképpen figyelemre méltó az összeállítás...

    VálaszTörlés
  11. Hű gartulálok! Ez aztán sok minden!És mennyi féle minden! Szurkolok, hogy Ábel is segítsen alkotni idén:)

    VálaszTörlés
  12. Kezd érdekelni, hogy működik ez a picasa :D

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szuper dolgokat készítettél! Csak így tovább! Részemről kiemelném a teafilteres dobozt és a mindenestartót :))) Meg a noteszborítókat... Ezek aztán olyan csodák, amikre én (ilyen szinten) nem lennék képes.

    Írtam neked mailt!

    VálaszTörlés
  14. Barbi hát persze hogy jövök én is. Ki sem hagynám semmi pénzért a látogatásokat.

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok, nagyon szépek :) Látom nem tétlenkedtél a múlt évben, jó sok dolgot sikerült alkoznod :) Kivánok idénre is hasonló mennyiséget :)

    VálaszTörlés
  16. Barbi, szeretném megkérdezni, hogy a kereszteszemes B betűd honnan való? Csak egyesével vetted, vagy az egész ABC-t? köszönöm!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online