2009. január 6.

"Kötelezők" szabadon

Mmama újabb beszélgetésre hívott. Most azokról a könyvekről írok röviden, melyeket az utóbbi időben olvastam. Az utóbbi idő alatt értsd a várandósságot. Azóta nem igen volt időm olvasni, ha volt is időm, inkább tűt fogtam, mint könyvet. Hogy milyen sorrendben végeztem velük, már nem emlékszem, azt tudom, hogy az idézetes könyvet olvastam legutóljára. Hát íme, a csokor:

  1. A Harry Potter (J. K. Rowling) történet összes kötete megvan. Az utolsó kötetet is már nagyon vártam, mint a többit. Nem csalódtam, ez is izgalmas volt. Többet nem is írok róla, mert aki rajongó, már rég elolvasta. Akinek pedig még nem volt hozzá szerencséje, nem lövöm le a történetet. Egyébként az első kötet megjelenése idején negyedikes osztályom volt. Imádták. Kíváncsi lettem én is, megvettem. Azóta teljesen elvarázsolt a történet. Szeretem a meséket. Tollbamondást is ebből diktáltam nekik.:-)
  2. Ádám és Éva teremtése Jean Effel (eredeti nevén Francois Lejeune) rajzművész könyvecskéi. Rövid szövegekkel, mert a kép a lényeg. Nagyon helyes figurái vannak.
  3. A Fábry könyvet tavaly karácsonykor kaptuk ajándékba barátainktól. A kullisszákról szól. A műsor mögötti emberekről, a pénzügyekről, az ötletekről. Nagyon érdekes és humoros, mint maga show.
  4. A Babamókát (Anne Knecht-Boyer) Zsoltitól kaptam szintén tavaly karácsonykor, Ábel még pocaklakó volt. Nagyon szeretem ezt a könyvet. Rengeteg fejlesztő játék van benne, melyek által fejlődik a gyerkőcök értelmi-érzelmi-testi képessége egyaránt. Kevés eszköz kell hozzájuk. Az mind fellelhető a háztartásban: párna, tükör, lufi, labda... A többit pedig könnyű elkészíteni. Az egyik, amit megcsináltam Ábelnek, hogy a zoknijára 5-5 apró színes kütyüt varrtam. Elkezdte emelgetni a lábát, megfogni. Később aztán el is érte a szájával. Azóta ki lett iktatva a zokni, le ne egye róla a figurákat.
  5. A Szily László Kitolás 1. - 2. c. könyvét én vettem Zsoltinak. Egy apuka gyerekvárással, gyerekneveléssel kapcsolatos tapasztalatai irtó humorosan leírva! Ajánlom nemcsak apáknak, hanem várandós, kisgyerekes és már nagygyerekes szülőknek egyaránt! Végig fogod röhögni az egészet! És persze minden igaz benne, ami lehetetlennek tűnik, az is!
  6. Müller Péter Jóskönyve a Ji-King jóslás ősi művészetéről szól. Megtanulható formában. Magad is hívhatod az égiek segítségét, ha jól átgondolod a kérdésed és koncentrálsz a feladatra. Nagyon szertem az írásait. Elkezdtem a Szeretetkönyvet is, de sajnos azzal nem haladok, mert mire van időm olvasni, nincs agyam, hogy felfogjam. Mélyen szántó, átgondolandó sorok. Többször is el szoktam olvasni egy oldalt.
  7. A Lúdanyó meséi (Holló és Társa Könyvkiadó) régi nagy kedvencem. Szeretem a nonszensz, bumfordi versikéket. Ebben ismeretlen angol költőktől vannak gyermekversek. Például Tojás Tóbiás, őt mindig elverselem Ábelnek: Tojás Tóbiás a falra ült, Tojás Tóbiás lependerült. Hiába száz ló, száz katona, nem rakják Tóbiást össze soha. Nagyon ritmusosan lehet mondani! :-)
  8. Végül pedig jöjjön az a könyvecske, amit most kaptunk Ábel keresztszüleitől. A babák mind angyalok (Szalay Könyvek). Ez egy idézetes könyvecske természetesen babákról és az angyalokról.

Péter bácsi

Klematisz

és

Csilla

olvasmányaira lennék kíváncsi!

:-)

10 megjegyzés:

  1. Szép kis csokor. Nekem ebből a Jóskönyv az egyik nagy kedvencem.

    Mi történt a számlálóddal?

    VálaszTörlés
  2. Mire gondolsz Abile? Hogy kevés a látogató? Csak ma tettem fel a számlálót, eddig nem volt! Ezért mától datálom a nézelődőket. :)

    VálaszTörlés
  3. Akkor rosszul írtad a dátumot. :o)
    Már 2009 van!! :o))

    VálaszTörlés
  4. Mindenre van időd ? Ennyit?
    A Jóskönyv nekem is megvan,
    időnként ujra olvasom.

    VálaszTörlés
  5. Há! Tényleg Abile! De dinka vagyok! Olyan nehéz mindig év elején megszokni az új számot! Köszi! :-)

    VálaszTörlés
  6. Mmama, a többségét akkor olvastam, amikor várandós voltam, és amikor Ábel még szinte az egész napot átaludta, és ahogy Te, én is viszonylag gyorsan olvasok. Szóval, nincs időkibővítőm vagy ilyesmi... :-)

    VálaszTörlés
  7. Pedig ha lenne nekem is küldhetnél:-))
    Szia Barbi kérdezni jöttem. nem boldogulok sehogyan sem a következővel. nem tudom, hogy a blogomon oldalra hogyan tudok képet kitenni illetve miképpen lehet úgy képet kitenni, hogy arra kattintva egy másik blogra jusson a látogató(vagy éppen én) nem tudom, hogy érthető e? jaj lehet hogy nem?
    puszi Csilla

    VálaszTörlés
  8. A tollbamondás ismerős, és a Kvidiccskönyvből diktáltam nekik.:)

    VálaszTörlés
  9. Kedves Barbi eleget tettem a kérésednek a könyvekre vonatkozóan.
    Legyen kellemes a napod.

    VálaszTörlés
  10. Imádom a Lúdanyó Meséit!
    Hol szerezted?
    Nekem van egy gyűrött, szakadt, agyonfirkált, özönvíz előtti darab, de abból hiányzik az eleje. Már évek óta vadászok rá, hogy beszerezzek vagy egy újat, vagy egy antik darabot.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online