2009. január 13.

Hihetetlen csomag Edigétől!!!!!

A fotók nem, de az ajándék tökéletes!
Jaj, nagy bajban vagyok, mert az ember lánya nem tudja leírni pontosan, milyen érzés is az, amikor egy személyéhez teljesen illő, csodás ajándékot kap. Olyan elcsépelt már a 'nagyon köszönöm', 'olyan szép', de csak ezeket tudom én is használni, mert nem igen van rá más szavunk. Ha személyesen adhatta volna át Edit, látta volna rajtam, hogy remegett a kezem mikor bontottam, eltátottam a szám, mikor kinyitottam a dobozt. Végigsimítottam a hímzést, és a puha fonalat, a paci sörényét. Megszagoltam a marcipánt. És könnyes lett a szemem (no nem a marcipántól).


A kis batyu színei, mintája csodás, még nem tudom mit rejt majd nálam, egyenlőre az ínycsiklandó marcipánokat, amiket Edit belerejtett, mert tudja, hogy ez a kedvenc édességem (a számtalan többi mellett). Már bánom, hogy a remekbeszabott kis hímzést és a szép festett vásznat nem zoomolva fotóztam. A színek is élénkebbek, de ma még annyi fény sem jön be az ablakon, mint máskor. Nem igazán fotózásra alkalmas nap. De ki nem bírtam volna, hogy várjak a napsütésre. Lehet, hogy tavaszig a csomag előtt ülnék.




A csodás kis pacit tulajdonképpen Ábel kapta, de csak mutiba adom oda neki, mert tetőtől talpig összenyálazva, a szoba sarkában végezné. Nem tiszteletlenségből, hanem mert Ábelnél még az 'íz' a lényeg, nem a külső. De egy darabig biztosan megcsodálja majd. Dísz lesz a szobájában, és ha nagyobb lesz, elmesélem neki, honnan és hogyan galoppozott át hozzánk.




Edit megörvendeztetett még egy csodás, egészen sűrű szövésű Murano hímzővászonnal, egy még csodásabb, szívetmelengető színekben pompázó, puha, kézzel festett Waterlilies selyemfonallal és egy helyes kis házikós mintával.Rengeteg ugyan most a határidős tervem, munkám, de alig várom, hogy kihímezhessem, és kitegyem itthon szem elé!

KÖSZÖNÖM EDIT!

:-D

11 megjegyzés:

  1. Hu, Barbi, irt már meg a minta cimét, állatira tetszik, igy kicsiben is ;) Meg a fonal szinét!!! Légyszi, légyszi, annyira jól néz ki!

    VálaszTörlés
  2. Hűha, ejha! Edige féle szépségű gyönyörűségek!
    Kérlek, nézz be hozzám!

    VálaszTörlés
  3. Drága Barbi!
    Annyira örülök, hogy sikerült eltalálnom, hogy mivel tudnék örömet szerzni Neked! Hidd el, hogy legalább olyan izgalommal készítettem, mint ahogy Te bontogattad a csomagot. Jobb helyre nem is kerülhetett volna ez az ajándék!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  4. szépeket kaptál, gratulálok! látszik, hogy Ábelnek nagyon tetszik a paci:D

    VálaszTörlés
  5. Hű, de szépek! Nekem is van egy Edige-művem (nyertem tőle:-D) az is precíz munka, de a tieid is. És a színek!
    Én is hasonló izgalommal nyitottam a te csomagodat, úgyhogy tudom, mit éreztél:-)

    VálaszTörlés
  6. De jókat kaptál! Edigének jó ízlése van, mindig meg kell állapítsam :D Sok örömöd legyen a szépségekben!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépeket kaptál :)) Azt hiszem, Edit nagyon jól eltalálja mindig ;)

    VálaszTörlés
  8. Igen lányok! Telitalálat mind!

    VálaszTörlés
  9. Micsoda szép dolgok. Barbi jó a hajad. :-) Új szín?

    VálaszTörlés
  10. Csilla kedves! Azért szeretem különösen az üzeneteidet, mert olyan, mintha a szomszéd utcában laknál, és összefutnánk a fodrászról, hajfestékekről stb. csevegni! :))) Igen. Világosította a fodrászom, de kontár módon a minap én festettem be magamnak, persze hogy sötétebbre sikerült...De nem sokkal. Szeretem.

    VálaszTörlés
  11. ohh,de szépséges ajándékot kaptatok!
    Tralala minta,nagy kedvencem nekem is:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online