2009. január 21.

Egy kis ez, egy kis az...

Dolgozgattam én mostanság is, de nem sok semmit vittem véghez. Nagyon fáradt vagyok. Jó évkezdés... :(
Ábel az utóbbi időben nyűgösen alszik, én is. Mindketten érzékenyek vagyunk az időváltozásra. Ha át is alussza az éjszakát, akkor meg korán kel. És én akkor tudnék mindig a legjobban aludni... Ez van. Azért bütyköltem, de nem sokat. Minden félig kész.




Ezt a kis gyöngy karkötőt nem most fűztem, csak pakolászás közben most akadt a kezembe. Nem egy nagy szám. Gyöngyfűzős blogostársaim pedig elszörnyülködnek majd a zárómegoldáson, de hát azzal dolgoztam, amim volt. Azt hiszem, maradok a varrásnál...
Ezt a szép gépcérnát és még pár társát a csereblogon szereztem. Most kivételesen kézi varráshoz használtam. Ez a képecske egy fotóalbum eleje lesz, amibe Ábel első karácsonyának képeit teszem majd.



Aztán fimóztam is. De ennek külön története van, mint nálam sokmindennek. Megtetszettek Nina apróságai, olyan finomak, kidolgozottak. Felülmúlhatatlanok, pláne, ha az ember olyan hebehurgya, mint én. Az enyémek nagggyon-nagggyon távol állnak az övéitől! Egy másik pakolászás során találtam egy rúd rózsaszín és egy rúd narancssárga fimót. Bármilyen hihetetlen, elfelejtkeztem róla, hogy bedobtam a sütőbe és bizony megégett!!!! Fújjj, milyen büdös volt! Öröm, az ürömben, hogy a rikítórózsaszín helyett helyes barna lett. Nem veszett minden kárba. Persze a szebb példányokat mutatom. Tudom, gáz, de most ilyen passzban voltam.


Azért egyszer megpróbálom szebben kivitelezni. És nem agyonsütni/agyonütni.

Kész, értelmes művem is van. Amotaenak varrtam kötőtűtartót. A csereblogon egyezkedtünk. Kaptam gyönyörű zongorakesztyűket érte! És meglepiket is. Fotókat csak akkor mutatok mindkettőnk munkájáról, ha Évi is megkapta a csomagomat.

15 megjegyzés:

  1. A madárka egyszerűen csúcs:)) A fonaltartó szivecskéit hogy vágytad ki onnan? kiszúró? Nagyon tetszenek:))

    Szép napot:)

    Kató

    VálaszTörlés
  2. Igen Kató, sajtkiszúró volt valaha. Kösz a kedves kommentet!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók lettem ám azért! Egyébként meg én is nagyon rossz passzban vagyok. Úgy kell erőt vennem magamon, hogy valami értelmeset csináljak... Ez van...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép minden szerintem. Ügyes vagy és sokoldalú. Én is készülök fimozni, de lehet hogy az én műveim nem lesznek blogképesek.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ügyes vagy szuperek lettek a fimoid, meg a többi is nagyon jó.
    Gratulálok a szépségekhez amiket alkottál.

    VálaszTörlés
  6. Nekem tetszenek ezek a gyurmás apróságok. A formájuk szép. A színük meg még szebb. Igazán jól sikerültek!

    VálaszTörlés
  7. Hát ez igazán kedves tőletek, hogy még ezeket a megégett rémségeket is így megdicséritek! Köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  8. Nekem is tetszenek, én még ilyet sem tudok. Még sosem próbáltam. A madárka nagyon tuti lett!

    VálaszTörlés
  9. Sose bánkódj, nagyon klassz rusztikus szinei letek a fimoknak :) amugy ha a mi sütőnk nem csipogna hangosan, mikor kész a "termés" én is odaégettem volna párszor, azt hiszem :D
    a hímzés is nagyon édes, kíváncsi vagyok az összeállításra!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon ügyes vagy, tényleg jók lettek. Csatlakoznék a "nehezen kezdődik az év" táboráhaoz.

    VálaszTörlés
  11. És még azt írtad, hogy nem csinálsz semmi??! :o)
    Engem a hírtelen jött melegfront nyom agyon.. alig bírok este 9-ig ébren maradni.

    VálaszTörlés
  12. Látom ám a cérnáimat!Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jók lettek :-)! A hímzés csúcs, de a fimó is szuper, kifejezetten különleges, hogy ilyen lett az színe :-). Bezzeg az ember ha akarna, akkor nem tudna létrehozni ilyen színárnyalatot. Úgyhogy szuper, nekem is muszáj lesz kipróbálnom a gyurmázást :-)

    VálaszTörlés
  14. Hm, csak kapkodom a fejem! Nagyon tetszenek a műveid! A fimo így, barnán: nagyon szuper!!! És nagyon jó a kézügyességed, de gondolom, nem én vagyok az első, aki ezt mondja...

    A hímzés is nagyon édes a fimok alatt :)))

    VálaszTörlés
  15. Szándékosan sem sikerülhetett volna jobban. kedvet adtál, hogy próbálkozzak a fimózással is.(régebben megtettem már) A fonaltartó szuper lett, különösen tetszik.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online