2009. január 24.

Csiribiri-cserebere :)


Nagyon jó ez a cserebere-blog! Ajánlom figyelmetekbe! Sok szép dolgot lehet beszerezni. Így bukkantam a multikolor gépcérnákra és a Tralala mintára kézzel festett fonalakkal.

Másik remek cserémet Évivel bonyolítottam. Nagyon rég áhítoztam a zongorakesztyűre, melegít, mégis könnyen tudok vele fogni. Meg is kaptam Amotaetól és hozzá még egy fantasztikus kis kitűzőt, Ábel pedig egy sapit!!!! Gyönyörű fonat van a kesztyűn! Lent láthatjátok az összeállításomat, amiben az utcát járom, ha sétálunk Ábellel. Igaz, mostanság enyhe az idő, de lesz alkalmam még fölvenni!

KÖSZÖNÖM ÉVI!

Nagyon örülök minden darabnak! :-) Nagy kincsek ezek nekem, mert én nem tudok kötni, áhítattal figyelem azokat, akik pár gombolyagból ilyen csodákat készítenek!

A legnagyobb ajándék viszont Éva barátsága!




Évi egy kötőtűtartót kért cserébe, amibe beleteheti a hagyományos és körkötőtűket, horgolótűket. Szép nagy tok lett, hogy minden beleférjen. Az Etsyről szerzett nekem fotót, milyen jellegűre gondolt, megközelítőleg méretet is kaptam. Hogy nagyobb legyen az öröm ráhímeztem egy 'É' betűt, foltvarrással készült a külseje és fa gyöngyökkel, kézi tűzéssel díszítettem. Készítettem 5 kis kötésjelölőt is (bár eddig nem igazán tudtam mi ez, és hogyan működik, remélem használható, ha nem, akkor csak egy marék gyöngy...). És még volt időm és kedvem egy kis Patchwork Pottery-bögrécskéhez, amibe teákat rejtettem.

Amotae, használd egészséggel!

Nagy szeretettel készült!

:-)

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm még egyszer. A fotókat is :)) Örülök, hogy tetszettek az ajándékaim!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy mindketten örültök :)

    VálaszTörlés
  3. Csodálatos darab lett, mint minden munkád!!

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online