2009. január 13.

Ábel és a lovacska


Ábel felébredt, és megkapta az Edit-féle lovacskát.




15 megjegyzés:

  1. Hát, nagyon édes! Imádom a kispasit, igazi huncutka. Örülök, hogy nála is teljes a siker.
    Puszi Neki is!!!

    VálaszTörlés
  2. Annyira édes ez a pici fiúcska, milyen elmélyülten játszik :)))

    VálaszTörlés
  3. Ez a lovacska úgy néz ki, marcipánból lehet, mert nagyon nyammognak rajta :D

    VálaszTörlés
  4. Most néztem nagyban: a jobb alsó kép haláliiii :D

    VálaszTörlés
  5. nagyon édes!!! :) nagyon szépek az új kincseid is, de ez a montázs.. haláli, imádom! :)

    VálaszTörlés
  6. Jól megölelgettelek én is...

    VálaszTörlés
  7. de szép ajándékok, de szép legényke:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon édes, gyönyörűséges kisfiú!!! Az ajándékokat már megcsodáltam Edigénél is, csudajó dolgokat kaptál!

    VálaszTörlés
  9. Barbi ennek a csöppségnek akkora de akkora szemei vannak! Gyönyörű.

    VálaszTörlés
  10. hihi, én zsebhuszárnak hívom az enyémet, látom a te aprókád is huszári babérokra tör:)))! Ahogy rólad is egyre több képet látok, egyre nyilvánvalóbb, hogy Ábel tiszta anyukája:))!

    VálaszTörlés
  11. Gondolod Rita? Nagyon vegyesek a vélemények hasonlóság ügyben. És hetente másra hasonlít, ahogy változik! De a Te Ábeled tiszta apja!!!!

    VálaszTörlés
  12. Edigétől tértem be hozzád...nagyon aranyos kisfiad van!Ha nem bánod szétnézek Nálad!?

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online