2008. december 29.

Végre kibontva

Még karácsony előtt megkaptam titkos ajándékozómtól kis csomagomat a Karácsonyi húzogatós játék keretében.
Ám megfogadtam, hogy csak Szenteste nyitom ki, ami azért nagy szó, mert irtó kíváncsi ember vagyok. Szóval, minden nap tapogattam, de becsülettel kitartottam és ezért kicsit büszke vagyok magamra.
Nagyon szép meglepit kaptam!
A kis karácsonyi mintás zsákocskában volt finomság, fenyődísz és remek sütiszaggató formák! (Ennél a pontnál bántam meg, hogy nem bontottam kis hamarabb, mert akkor a mézeskalácstésztát ezzekkel szaggathattam volna - de majd jövőre!). És egy szép kis dekupázs technikával díszített karácsonyi üdvözlet. Ábel szobájában díszeleg.
HÁLÁSAN KÖSZÖNÖM LUNA
ezeket a hasznos és szép ajándékokat!
Igazán örömet szereztél velük!
:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online