2008. december 12.

"Vatelinlabda"

Általában igyekszek mindent elpakolni, vagy nem elérhető magasságba tenni Ábel elől, ami hegyes, szúrós, apró, számára veszélyes. A vatelint nem ítéltem annak. Az asztal alsó polcára tettem. Fenéken kúszás közben megtalálta és lehúzta. Össze szoktam kötni, mert így kisebb helyet foglal, be tudom dobni a szekrény aljába, ha nem kell. Így olyan, mint egy kis labda. A fotó nem a legsikeresebb, mostanában bénázok, a fényviszonyokra fogom. Múltkor a mérőszalagot kapta meg játszani, azért annál figyelek, hogy ne tekerje a nyakára. Pár év múlva tűt és cérnát kér? :-)

5 megjegyzés:

  1. de cuki. A zoknis lábilójáért teljesen oda vagyok:-)
    Barbi, köszi úgy tűnik sikerült az átalakítás a béogomon. Az alsó és felső sávban maradt egy-egy csík. azzal nem tudom mit lehetne tenni.
    egyenlőre tőled loptam képeket. Bocsi.

    VálaszTörlés
  2. Itt vagyok:-)

    Rögtön tudtam, hogy bizony már jártam nálad: emlékeztem Ábel édes pofijára!:-)

    VálaszTörlés
  3. Én fiam is érdeklődve fedezte fel a vatelint, meg is kóstolta, de ami nem ehető azt nem nyeli szerencsére.

    VálaszTörlés
  4. Mennyi idős Ábel? Csak mert a kép alapján mintha egykorú lenne Edvárdommal.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online