2008. december 22.

Utolsó simítások...

Készült még egy-két dekoráció a lakásba.


Az ablakba néhány apró díszt akasztottam.


Elkészkült Colette szabásmintája alapján a fenyőemberke.


Ábel Mikuláscsizmája Karácsonyi zoknivá "változott", mivel csak most lett kész. Jövő dec. 6-án már üzemképes lesz.



Egy kedves rokonomnak az utolsó percben készült el ez a nesszeszer. Nagyon egyszerű, semmi patchwork, mert nagyon díszes az anyag. A rózsát is én készítettem rá, ami dísz és kitűző is egyben.


És kisültek a mézes kókuszcsókok is, amiknek a receptje Edigétől származik.

10 megjegyzés:

  1. De szorgalmas voltál! Ez igen! MInden szép, de a kedvencem a fácska! :) Gondolom, Ábelnek is nagyon tetszik a mosolygós arca! Mostmár pihenj! Szerintem minden kész egy ideális karácsonyhoz!

    VálaszTörlés
  2. Csodás fotók! Nagyon jó hangulat lehet már nálatok ;)

    VálaszTörlés
  3. Rengeteget alkottál. Gratula. Nekem is nagyon tetszik a fácska. Azt hiszem beiktatom jövőre.

    VálaszTörlés
  4. A nesszeszer igen elegáns, néhány sütit átfaxolnál? Nincs is faxom...

    VálaszTörlés
  5. Ez igen! Nagyon jól állsz! A neszi nagyon megkapott, jól megnéztem magamnak a részleteket... Sok jó ötletet láttam benne!!

    VálaszTörlés
  6. Leda, Nina, Ibcsy: Köszönöm!

    Szera: faxolnék, de nekem sincs faxom!A süti még tart, mert ráütöttem Zsolti kezére, hogy meg ne egye, míg le nem fotózom.:)

    Bruercsi: Csak mazsolázz nyugodtan!

    VálaszTörlés
  7. Ez igen! Aludni pedig majd az ünnepek után, mi? :-)))

    VálaszTörlés
  8. Hát körülbelül! Ha Ábel hagyja! :)

    VálaszTörlés
  9. Hű, mennyi menden szépség! A dekoráció a piros gömbökkel nagyon tetszik, csak nálunk sajnos nem maradna épségben a kisfiam miatt. A neszesszer gyönyörűséges!!! A süti biztosan szuperfincsi, imádom a kókuszos dolgokat.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon hangulatosak ezek a képek:)sokat dolgoztál a hangulat érdekében.
    És a neszeszer színe varázslatos!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online