2008. december 12.

Karácsonyi húzogatós párom...


... nem más, mint Julcsi!





A játék elején nem ismertem. Cselesen feltettem a bloglistámra és a mai napig rendszeresen látogattam, titokban. Azaz nem jelöltem, hogy rendszeres olvasója vagyok, és nem is írtam neki kommenteket, mert teljes meglepit szerettem volna, személyemet illetően is. Nehéz volt megállni, mert mindig olyan helyes bejegyzéseket írt, amiről lett volna véleményem. De kitartottam. Mivel már odaért a csomag és ő látta, meg is beszéltük, hogy hamarosan felteszi, merészkedem és én is megmutatom!




Készült egy kis ajtódísz, legalábbis én annak szántam, de mivel nem túl nagy akár karácsonyfadísznek is használható. Ez egy elegánsabb darab a selyembojttal, a többi ajándék kicsit rusztikusabb lett.




Egy kis kulcstartó zsákvászonra hímezve.


Aminek így néz ki az előző fotón nem látható két oldala:




A fenyőfa és a házikó mintája külföldi oldalakról letöltött free minták. Aki szeretné, annak kedvéért majd felteszem.
Készítettem még egy kis tokot, amiben egy apró ünnepi szakácskönyv és egy cd van.


Ugyanaz, amit Csillának is megírtam. Ilyen a külseje:





Ilyen a belseje (a gép torzítja a széleket):





Ilyen megtöltve:





És végül ilyen teljes egészében, megtöltve, bezárva:




Az anyagok többsége a Meskáról van, mégpedig a Pepita boltból, Colette ügyes fiacskáitól! :-)



Julcsi üzenetéből kiderült, hogy ezzel a csomagommal is sikerült örömet szereznem, ami nagyon boldoggá tesz! Most már nem titkolózom, megyek továbbra is rendszeresen a blogjára és bizony kommentálok!

:-)

Ó, hát egy meglepit nem elfelejtettem megmutatni! Tiszta buggyant vagyok. Másik mappában volt a fotó. Ez egy kis karácsonyi fácska, hűtőmágnes. 3 mágneskoronggal! Hát igen, csak így állt meg a hűtőn, kipróbáltam. A minta CinnamonCat egy keresztszemes magazinból.

13 megjegyzés:

  1. Csodás ajándékok!!
    Gyönyörű ez a kis fenyős díszecske, nagyon ízléses! A többi nemkülönben :))

    VálaszTörlés
  2. Hát te éjjel-nappal dolgozol? :) Olyan sok minden újdonságot találok itt mostanában...örülhetnek at ajándékozottak!

    VálaszTörlés
  3. Barbi ezek is csodás ajándékok. Mazsola kérdése jogos. Szoktál aludni? :-D

    VálaszTörlés
  4. Már Julcsinak jeleztem, hogy nagyon tetszenek az ujabb alkotásaid is !

    VálaszTörlés
  5. Csilla: Hát nem sokat. Ábel régen 8-kor elaludt. Mostanság néha csak 10-kor hajlandó! Addig kell fárasztani. Néha utána is szoktam egy kicsit böködni, de inkább napközben, mikor szunyál. És 7-kor már kel. Hosszú a napom. Most még van időm. Pár hónap múlva nem lesz, ha megindul őnaccsád! :-)

    VálaszTörlés
  6. Különleges ajándékok ezek, biztosan nagy örömet szereztél velük. Én biztosan örültem volna nekük :)

    VálaszTörlés
  7. micsoda klassz dolgok, hát le a kalappal!

    VálaszTörlés
  8. Nekem a CD-könyvecsketartó a kedvencem! Nagyon jó ötlet!!! És nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  9. Nincs kedvencem, egyformán klasszak ! Bár talán a hűtőmágnes :))

    VálaszTörlés
  10. Milyen ügyes és szorgos vagy! Bizony most lehet belehúzni, mert később nem fog hagyni a kislegény. Bár lehet, hogy mégis... :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon cuki ez a hűtőrevaló!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online