2008. december 18.

Újabb koszorú és angyalos párnák




Újabb koszorút készítettem, ezúttal a szobai asztalra. A másik, ál-koszorú a konyhában díszeleg. Ez is könnyen mozgatható, ha valami mást pakolnék a kicsi szobai asztalra. Terítő nem kerül alá, mert kicsi kör alakú nincsen (jövőre majd varrok). Hosszút meg nem merek rátenni, mert félő, hogy Ábel lerántja. Szalmakoszorúra ragasztópisztollyal rögzítettem potpuris növényeket és műbogyókat, szárított narancskarikákat. Elég fura színű mécsest találtam. Nem jártam be minden gyertyás boltot. Egy gazdag gyümölcskenyér jut eszembe az egész koszorúról.
Úgy gondolom, nem szoktam giccses dolgokat készíteni, de az az érzésem, ez most olyan. Szerintetek?



Pár éve készültek ezek az angyalos párnák. Rájöttem, hogy nem egyforma színű fonallal hímeztem, de sebaj. A kanapéról készült fotó nem valami éles, de itt van egy közeli az angyalkáról.




11 megjegyzés:

  1. Nekem kimodottan tetszik! Szerintem egy ádventi koszorú pont ilyen. Teli minden jóval :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem sem giccses!Inkább csak gazdagon díszített :)!

    VálaszTörlés
  3. A gyümölcsöskenyér hangulat talált, mert nekem is az jutott eszembe a koszorúról, hogy milyen étvágygerjesztő színei vannak :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a koszorúd!
    És klasszak a párnák is ;)

    VálaszTörlés
  5. Giccsess, nem giccses, szerintem
    az ünnephez hozzátartoznak a fényes
    és szines csillogó villogó holmik.
    Az a lényeg hogy Neked tessék.

    Nézd meg a túl félteke karácsonyát
    mit össze tudnak hozni.
    És jól érzik magukat benne, nem
    törődnek semmiféle kifinomult izléssel.

    Ám nekem tettszik amit csináltál.
    A párnák az csúcs.

    VálaszTörlés
  6. Köszi lányok!

    Mmama csúcs az üzid is, köszi! :)

    VálaszTörlés
  7. Nem lett giccses a koszorúd. Nekem tetszik. És nagyon jók az angyalkás párnák:-)

    VálaszTörlés
  8. Barbikám, szerintem szép a koszorúd. Ami az angyalokat illeti különösen az tetszik bennük, hogy nem női fejek. mert hát mint tudjuk ők nem nők, (és nem is férfiak) Szerintem tökéletesek. Már többedszer jövök vissza megnézni Őket.

    VálaszTörlés
  9. Lemaradt: Nem tudok rájönni, hogy milyen tecnikával készült a hímzés. Talán laposöltés?

    VálaszTörlés
  10. Igen Csilla, laposöltéssel hímeztem. És örülök, hogy tetszik!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online