2008. december 8.

Hógolyó

Új játék!
Erre én mindig vevő vagyok.
Hála az égnek semmi szabály, azon kívül, hogy válaszoljak a kérdésekre.
Klematisz http://klematisz.blogspot.com/ dobott meg ezzel a hógolyóval.
Mindegy kinek és hány helyre dobom/dobod tovább. A listát csökkentheted, bővítheted belátásod szerint.

Horoszkópod:
oroszlán, annak is a legutolsó napja.
Igaz, egyes naptárak szerint ez már szűz. Én nem. Vérbeli oroszlánnak tartom magam.
Egyéb események azon a napon, amikor születtél:
pont ezen a napon született Kobe Bryant amerikai kosaras.
Nem vagyok kosárlabdaőrült, egyszerűen ennyi adatot találtam.
Ha nyernél a lottón:
háááá, nem lottózom.
De ha lottóznék és nyernék, utaznánk, vennénk autót, nagyobb lakást, nemcsak egy testvért terveznék Ábelnek és tuti, hogy otthon maradnék a gyerekekkel a munkahelyem helyett. És talán nyitnék egy kis kézműves boltot. Lehet, hogy ez mind bele sem férne az összegbe...
Rossz szokás, de nem nagyon tudsz megszabadulni tőle:
a kávé és a rendetlenségem.
Még jó, hogy a férjem velem ellentétben szereti a rendet, így kompenzálja a dolgot.
Ha web-böngésző:
akkor Google.
Ha koffein:
akkor kávé sok cukorral és tejjel, az sem baj, ha hideg. Fejfájás esetén Panadol Extra.
Színeid ruhában:
mindenféle van és minden színt szeretek. De talán a piros jól is áll.
Most mi van rajtad:
ezt a filmekben szokták kérdezni telefobeszélgetés közben
a férfiak. Rajtam most egy kivénhedt melegítőnadrág és egy szürke póló van, amit kismamaként is hordtam. Képzelhetitek...
A legutóbbi könyv, amit kiolvastál:
Müller Péter - Jóskönyv (jó rég volt).
Ha háziállat:
kutya-macska, társasházba egyik sem. Így most nincs. Néha én (ld: házisárkány).
Amit soha nem választanál háziállatnak:
Talán elefántot, mert túl kicsi a tér. Na, jó: rágcsálókat, kígyót. Nem félek tőlük, csak szerintem nem lakásba valóak. A hal unalmas, a papagáj szemetel.... De azért szeretem az állatokat!
Amit a legjobban szeretsz magadban:
Húúú, mit tudom én.
Mondja meg más, hogy mit lehet bennem szeretni, az ilyesmit úgyis jó hallani. :-)
Tíz év múlva ilyenkor hol látod magad?
Ugyanígy a gép előtt. Talán lesz már egy másik gyerkőcöm, és ha nem nyerek a lottón, visszamegyek dolgozni. :-(
Legutóbbi nagyon jó élményed:
Hát nem a mai nap. Ábel ma akkorát cselekedett, hogy a body is olyan lett, meg is kellett fürdetnem... Szép volt az a nap, amikor nyáron hajóztunk a Balatonon a családdal.

Hát ennyi.

Dobom a hógolyót:
Csillának http://csillagjaim.blogspot.com
Editnek http://edige08.blogspot.com

6 megjegyzés:

  1. hoppá, na most jó havas lettem

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedves,vidám volt,jó volt olvasni!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sok mindent megtudtunk rólad! :o)

    VálaszTörlés
  4. Milyen érdekes hogy az ilyen játékok miatt sok mindent megtudunk egymásról. Jelen pillanatban vágyom én is a melegítőgatyómra és egy laza pólóra. de mennyire.....hm...

    VálaszTörlés
  5. Köszi, hogy elfogadtad a havas játékot,jó sok közös dolgot felfedeztem kettőnk között: kávé, kutya, macska, házikó stb. :) Jó volt olvasni.

    VálaszTörlés
  6. Csilla: nagyon kényelmes szerkó, de bizony elég kiábrándító, így ha csak a boltba megyek is Ábellel, szeretek normálisan felöltözni, sohasem szaladnék le melegítőben és kicsit kipingálom magam. Itthon viszont ez a legpraktikusabb.

    Klematisz: nagyon örülök minden játéknak, örülök, hogy közös vonásokat fedeztél fel, én is! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online