2008. december 6.

Felöltözött a lakás is...













Apránként én is elkezdtem karácsonyi ruhába öltöztetni a lakást.
Persze, nem sokra jutottam Ábel, a házimunka és a sok varrás mellett.
Ábel 3 hónapos volt, amikor társasházba költöztünk. Eladtuk a kertesházat, mert egyre rosszabb lett a környék és nagyon távol esett mindentől. Ha az egész házat udvarral együtt átlehetett volna röptetni egy jobb helyre..... Na az lett volna jó! Most mögöttünk van az ovi, majdnem szemben a gyermekrendelő. Pár méterre a posta, a bolt, a gyógyszertár, a strand, a buszmegálló. Szóval nagyon jó helyen van. Számomra ez mind fontos, hogy könnyebben teljenek a mindennapok Ábellel.
A szomszédok is nagyon kedvesek. A 6 családból 3-ban van kisbaba. Közel egyidősek Ábellel. Így társasága is lesz, ha felnő. Az udvar és a kutyák azért hiányoznak. De szeretek itt lakni, ezen a környéken laknak a szüleim, testvérem. Közel hozzánk. Több emberrel találkozom és gyorsabban végzek a teendőimmel a boltok közelsége miatt.
Mivel nemrég lakunk itt és a tér is lecsökkent nehéz volt kitalálni az új dekorációt. A házban már bejáratott dekorációim, feldíszített kis enteriőrök voltak. Idén ötlet és idő hiányában ennyit alkottam. Szeretem a hagyomásnyos színekből álló, de modern ötleteket. Még lesz pár apróság, ha lesz időm elkészíteni. Ha nem, hát marad, ami van. Az igazi hangulatot a karácsonyfa adja majd meg úgyis. Jövőre hamarabb nekivágok a készülődésnek.
A fotók sem az igaziak, élőben sokkal szebb és hangulatosabb minden.


12 megjegyzés:

  1. Szerintem a fotókon is nagyon szép és hangulatos.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is szép és hangulatos, nekem nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, meleg hangulatot áraszt így a monitoron keresztül is.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is sok minden átjön a hangulatból a képeken keresztül! Szép ádventet Nektek!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon hangulatos nálatok! Nekem különösen a függönyön tetszenek azok a díszek! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok!

    Képzeld Judit, azokat a díszeket turkáltam!

    VálaszTörlés
  7. Akkor külön gratula hozzá!!! :)

    VálaszTörlés
  8. Szépséges és hangulatos.
    Én a leszedésével vagyok gondba
    részint nem akaródzik, részint
    sokkal nagyobb munka.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon csini lett minden... és még nincs is vége...

    VálaszTörlés
  10. Barbi, gyönyörű lett a lakásotok.

    VálaszTörlés
  11. Szia, hógolyós játékra hívlak, remélem lesz hozzá kedved :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online