2008. december 4.

EREDMÉNYHIRDETÉS!


Eljött hát a sorsolás napja! Ábelre bíztam a dolgot, bár izgultam, hogy a kihúzott cetlit meg ne egye.

A 39 cetlit beledobtam a kis kötött sapkámba (nem, nem én kötöttem).


Ábel nagy műgonddal látott hozzá a dologhoz. Amikor végre csak egy papír volt a kezében (mert elsőre kettőt húzott, én meg várrtam, hogy a másikat lepottyantsa), gyorsan kikaptam a kezéből, mielőtt még bekapná, bár a cumi sokat segített ennek elkerülésében.

Nagyon örülök, hogy ilyen sokan ellátogattatok hozzám és játszottatok velem! A szerencse ezúttal Mmamának kedvezett! Gratulálok neki!

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyertesnek! S az ügyes sorsolónak!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok Mmamának! Imádom azokat a kis sorsoló kezecskéket! Olyan édesek, ahogy nagy műgonddal belövi a hajszál pontos műveletet... és lám kiveszi a nyertest

    VálaszTörlés
  3. Ábel cuki amint éppen sorsol:-) a bejegyzésed így jó íhogyan van, Mmamának pedig gratulálok:-))

    VálaszTörlés
  4. gratulálok ehhez az ügyes legényhez, remekül végezte a dolgát... és gratulálok a szerencsés nyertesnek is!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online