2008. december 4.

Elnézést!

Annyira bánt, hogy ilyen randa lett az eredményhirdetés bejegyzése! Szépen szerkesztettem, ahogyan szoktam, de problémázott a mentés és az előnézet is. És bumm, ilyen bénán tette közzé! Olyan kár! Bezzeg most már jól ment! Az utolsó mondataimat se jelenítette meg. Azt akartam még mondani, hogy a sors is úgy akarta, hogy ezúton viszonozhassam azt a szép ajándékot, amit egyszer Mmamától kaptam! És szeretném megköszönni a sok kedves köszöntést, amit kaptam tőletek!
Ó, hát tudom szerkeszteni a régebbi bejegyzéseket! Minek estem rögtön pánikba! Kijavítom és kész. :-)

3 megjegyzés:

  1. Óh ! én már el is felejtettem, mert
    nem szoktam nyerni.
    Úgylátszik mostanában el vagyok kényeztetve, köszönöm Ábelnek a húzást, Neked a kedves munkát.
    Nagyon örülök.

    VálaszTörlés
  2. Gratula Mmamának és irigykedés.:)))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online