2008. december 9.

Ábel a rengetegben...

avagy, a szobanövények körül.


Sunyiskodik.
Tudja, hogy nem szabad, mert ha közeledik, mindig igen határozott NEM hangzik el a számból (egyszer szegény sírva is fakadt, kicsit hangosabb lehettem a szokásosnál).

Mégis odasunnyog.

Már 2X felborította. Mostanság odamászik, azaz farol, nála ez a mászás, de így is eljut mindenhová. Szóval odamászik a cseréphez, ránéz, aztán rám és rázza a fejét, hogy nem. Én is mondom, hogy nem. Nyugtázza, majd tovább mászik a cserép felé.



Ezt eljátszuk minden nap, minden órában.
De egyszerűen meg lehet zabálni, miközben ő oktat ki engem, hogy nem.
:-)))))))

8 megjegyzés:

  1. Nálunk is így volt:))) Olyan édesek! És még a hanglejtésemet is utánozza:)

    VálaszTörlés
  2. az utolsó képen a mosolya nagggyon beszédes:)))! annyira helyes, na meg huncut ezerrel! lehet, hogy ma ilyen nap volt, uis. ma nálunk is kertészkedett a legényke:D!

    VálaszTörlés
  3. Naggggyon édes:-) Ádi is nagyon szerette a virágokat.

    VálaszTörlés
  4. Azért megy oda, mert Ő egy Aranyvirág a virágok között.

    VálaszTörlés
  5. A szeme sem áll jól, de tudod aki a virágot szereti...:-))
    Te Barbi én úúúgy izgulok értesítőt dobott be a postás. Amint tudok megyek érte. jujjjjjjde izgi

    VálaszTörlés
  6. Nálunk a virágföld evése volt a kedvenc elfoglaltság.

    VálaszTörlés
  7. Barbiiiii, elmentem a csomagomért. Én még ilyen csodálatos ajándékokat nem kaptam soha. Valami meseszépek. Készítek majd képeket és felteszem a blogomra. remélem mielőbb sikerül. Csodálatosak köszönöm köszönöm köszönöm köszönöm.......és sok sok puszi érte. Olyan boldog vagyok.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online