2008. december 29.

Ábel első karácsonya


Nem túl meghitt és meghitt pillanatok kiragadva a sokból.




Fenyőemberke karácsony előtti precíz szétcincálása.

Tények apával.


Mézeskalács "evés" malacmódra.

Folyamatos jövés-menés bárkivel, aki kapható rá, bársonybugyogóban.
Ismerkedés a fenyődíszekkel, különös tekintettel a csengettyűre.
A gömb bűvöletében (persze műanyag, nehogy valami történjen).

Ajándékbontás.

Próbajáték az új szerzeményekkel, hogy minden stimmel-e.

Kukucska keresztapával.

9 megjegyzés:

  1. De édes! Milyen egyformán fekszenek Apájával! :o)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes :) és hogy tudta, mire való a csomagolópapír :DDD

    VálaszTörlés
  3. Polly: azért meg kellett neki mutatni!

    VálaszTörlés
  4. Zabálni való , tüneményes.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is a tévénézős tetszik legjobban :)))

    VálaszTörlés
  6. Hát igen Gina, az a sláger, én is nagyon szeretem, azért tettem fel!

    VálaszTörlés
  7. de jó képek. nekem a bársonybugyogós a kedvencem, na meg agogyan apával tv-t néznek. Macira felpakolt lábakkal, ennivaló ez a gyerek.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online