2008. december 10.

Ajándékom Csillának


Mivel megérkezett a csomagom Csillához, merészkedem feltenni a saját oldalamra is, hogy mit küldtem neki.
A PIF-ből végül cserebere ajándékozás lett közös megegyezés alapján mindhárom baránővel. Párhuzamosan készítettem a 3 ajándékot + a karácsonyi húzogatósban kapott páromét is. Az utóbbi már úton van. A 3 közül pedig Csilláé készült el leghamarabb. Amit nem bánok, hisz karácsonyi dekoráció is van benne és karácsonyi cd, ezért jó, hogy az ünnep előtt odaért.
Nagyon szeretném a másik két ajándékot is az ünnep előtt eljuttatni, de nem tudom garantálni. Edit, Kati: igyekszem!
Szóval a következőket küldtem:

Egy kis fenyőt.
A minta és az ötlet Gigi blogjáról van, amit a külföldi linklistámon megtaláltok. Egy kicsit rövidítettem a mintán és zsákvászonra hímeztem. Az összeállításnak története is van! Rövidre fogom a dolgot. Gipsszel akartam kiönteni a vödröt. Egy kis félreértés miatt glettet kevertem bele, mint aki házat akar építeni. Egy hétig száradt! A tetejére potpurit ragasztottam egy picurka angyalkával. Pár gyöngy és masni.



A Patchwork Potteryn látott kis csésze-szütyőket már nagyon sokan elkészítettétek. Nekem ez az első. A cipzár-bevarrás problémáját megoldottam. Mivel olyan pici a csésze, hogy épp két filter fér bele, kis fagyönggyel záródik. Csilla beviheti a munkahelyére, ha teázni szeretne.

Készítettem egy cd borítót, ahhoz a cd-hez, amit a saját karácsonyi lemezemről másoltam át. Ezt a lemezt nagyon szeretem, sokat hallgatom az ünnepek előtt és alatt! Néha már szeptemberben :-) . Kivettem a fotóhoz a tokból, mert tükröződött.




Küldtem még egy kis tűpárna dobozt (Ralina ötlete óta nagyon rákaptam, szeretem csinálni) és egy kis ollóőrt, ezeket egy kis monogrammos tasakba tettem. Ez picit szűk lett, de csak az utazásig voltak benne a tárgyak.




A levelemhez tettem még a már korábban megmutatott sk képeslapok közül egyet.
Remélem, hogy tényleg örömet szereztem csomagommal!
Mindenesetre igyekeztem!
Használd örömmel mindet Csilla!
:-)

8 megjegyzés:

  1. Jaj lányok (akik csak olvassátok) a képek is csodásak de élőben??? Álom szép munka mindegyik.annyira boldog vagyok!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nem semmi ez az ajándék-dömping...
    Én is éppen most gyártom a Neked szánt ajándékot, szeretném a jövő héten postára adni, hogy megkaphasd még karácsony előtt. Majd igyekszem, de ha nem fér bele, akkor legalább az ünnepek után is örülhetsz majd valami meglepinek... :-)))

    VálaszTörlés
  3. Barbi kitettél magadért.
    Csilla nagyon örülhet, amig néztem ujra átéltem én is a tegnapi napot, én is ugyan ugy örülök minden darabnak.

    VálaszTörlés
  4. Hű, mennyi csodás ajándék!

    VálaszTörlés
  5. Hűűűűűűűűűűűha! Ámulok és bámulok:) Muszáj lesz nekem is majd beszállnom egybe:)

    VálaszTörlés
  6. Csak ámulok és ájulok! Hogyan csinálod,hogy a Pici fiú mellett ennyi mindent alkotsz?Egyszerűen nem értem,de hódolatom küldöm.:)

    VálaszTörlés
  7. Mammka! Míg nem megy Ábel, csak egy bizonyos területen játszik és két naponta főzök, van időm. Ha elindul egy percem sem lesz, mehetek majd folyton utána... És későn fekszem, korán kelek. Szóval hosszú a napom. Ja, és szerintem viszonylag gyorsan varrak kézzel is.

    VálaszTörlés
  8. Tényleg jól osztod be az idődet! Gyönyörűek!! A zsákocska nagyon a szám íze szerint van alkotva :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online