2008. december 11.

Adventi "koszorú"

Mivel már olyan sokan megmutattátok az adventi koszorútokat, gondoltam, én is felteszem. Más formában már láthattátok. Tulajdonképpen az asztali dekorációmat alakítottam át mobillá. Rájöttem, hogy mozgathatóvá kell tennem, mert szükségem lesz az asztalra. A 4 mécses eddig is az Adventet jelképezte nálunk, bár nem hagyományos, van akinek, talán túl modern. Szóval, a dekoráció mobil adventi "koszorúvá" avanzsált, a fotó kedvéért friss mécsesekkel. Íme:


Az asztal pedig ilyenné változott. Jövőre szeretnék egy foltos terítőt is rittyenteni rá. A sütisdobozok még üresek, de hamarosan megtelnek illatos mézeskaláccsal. Nálunk az sem hagyományos, 500 darabos svéd recept (már nem tudom honnan).

10 megjegyzés:

  1. Micsoda jó ötlet!! Nekem nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Hangulatos kompozíció, nekem tetszik, amúgy meg szerintem nincs olyan, hogy túl modern, kinek mi az ízlése...

    VálaszTörlés
  3. De jól hangzik! Fel tudnád tenni a receptet? Az idén gyűjtöttem párat, szeretném ezt is kipróbálni! Köszi :)!

    VálaszTörlés
  4. Nekem is tetszik. Szeretem a kissé formabontó dolgokat...

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszik ez a miliő:)))

    De azt nem értem, mit jelent, hogy "500 darabos recept"?

    VálaszTörlés
  6. KicsiKató: ha kb hagyományos méretű formákkal szaggatod legalább 500 darab lesz belőle. Mikor először gyúrtam meg ezt a tésztát, izomlázam lett. Persze, akkor még gyakorlatlan voltam tésztagyúrásban. :-)

    VálaszTörlés
  7. Az a szarvas nagyon cuki. És a többi is szép:-)
    Ábel biztosan meregeti a csodás nagy szemeit:-))

    VálaszTörlés
  8. a szarvas nekem is bejön nagyon...szeretem a szarvasos dolgokat télen:) és a piros szivecskéid is helyesek lettek!

    VálaszTörlés
  9. Igen,én is mobillá formálom általában,mert nekem is kell a kis asztalka,nem engedhetem meg maganak,hogy állandósuljon rajta bármi is..:DÉs egy ideje mécsesezek én is,mert a gyertya egyszer elfolyik és kész...de a mécses nagyon praktikus.

    VálaszTörlés
  10. Igen,én is mobillá formálom általában,mert nekem is kell a kis asztalka,nem engedhetem meg maganak,hogy állandósuljon rajta bármi is..:DÉs egy ideje mécsesezek én is,mert a gyertya egyszer elfolyik és kész...de a mécses nagyon praktikus.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online