2008. november 29.

Névnapi meglepi

Ezeket a csodás gombokat, díszeket és egy icipici ollót kaptam az én drága férjecskémtől névnapomra! Igaz, hogy csak csütörtökön lesz, de már most megrendeltük. Igen, közös szerzemény. Kérdezgetett, hogy mit szeretnék, mondtam, nekem könnyű venni, egy marék fonálnak is örülök, de bárminek (akár egy marcipános csokinak is).... Azért titkon írtam egy listát, amit ő meg is talált és elolvasott és tudomásul is vett. Ám kérte, hogy inkább együtt rendeljünk, mert úgy a biztosabb. Nagyon örülök ezeknek a kis remekműveknek és remélem én is "remekműveket" alkotok majd, amelyekre rávarrhatom ezeket a szépségeket!

7 megjegyzés:

  1. Jaj, Barbi! Honnan rendelhetők ezek a gyönyörű gombok? Elárulod?

    VálaszTörlés
  2. De szépek! Milyen jó ízlésed van! Előre is boldog névnapot! (Nekem is gyengém a marcipán :))

    VálaszTörlés
  3. Hmm,csodás szépségek!
    Marcipán?Jöhet az is.:)
    Boldog névnapot!

    VálaszTörlés
  4. Hű... nagyon szépségesek.
    Boldog névnapot Neked.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszi a segítséget és boldog névnapot!

    VálaszTörlés
  6. Barbi, boldog névnapot kívánok így előre. A kincseid szuperek. Biztosan szép dolgokat alkotsz majd belőlük.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a kedves szavakat!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online