2008. november 30.

Képeslapok







Végre elkészültek a képeslapjaim.

Helyesbítek, az elejük kész van. A belsejüket még be kell fednem, hogy ne látszódjon a minta háta, a ragasztások. De már nincs sok híjja és lassan szétküldhetem az ismerősöknek. Apró kollázsok lettek, különböző anyagok felhasználásával.

Nem szeretem a Tesco-t, de felfedeztem néhány hobbi-felszerelést, amiért érdemes időnként betérni. Innen vannak a flitterek, a fényes dekorháló és a képeslap-alapok. Viszonylag jó áron. De lehet még kapni pálcikákat, pomponokat, pipatisztító zseníliadrótokat, mozgó pupillájú szemeket... És hobbikészleteket is, amit a gyerekek könnyen elkészíthetnek (pl. dekorgumiból állatfigurákat, vagy szélharangot). Ha eddig nem fedezted fel és érdekel, böngészd át a játék- és papírrészleget!

A fotók nem valami sikeresek: vagy a fényviszonyok voltak rosszak, vagy életlen lett a kép, vagy az én kezem mozdult el. A kollázs-kép sem lett túl jó. Már nem volt türelmem újra kezdeni az egészet.

Azért remélem, visszaadják a képek, milyenek a valóságban.


18 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Nagyon tetszenek! Hogy tudod ilyen szépen kivágni a képeslapok ablakát? Engem ez tart vissza, hogy készítsek ilyen lapokat, pedig mennyivel szebbek, mint a boltiak!!

    VálaszTörlés
  2. Ahogy említettem a képeslap-alapokat a Tesco-ban vettem. Nekem sincs humorom ilyeneket kivágni és nem is menne ilyen szabályosan!

    VálaszTörlés
  3. Tetszik, hogy mindegyik egészen más lett! Nekem, ha megtetszik valami hajlamos vagyok a "sorozatgyártásra":)

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszenek! Tök ötletesek, és szépen kivitelezettek! De jó lesz az ismerőseidnek, rokonaidnak, barátaidnak, hogy ilyet kapnak!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Ez nem semmi! Jó sokat gyártottál.

    VálaszTörlés
  6. Köszi! :) Azt hittem, hogy tescoban csak a képeslapnak való kartont vetted és Te vágtad formára. Nagyon szépek. Mennyiért lehet venni a képeslap alapokat? Emlékszel rá, esetleg?

    VálaszTörlés
  7. Mazsola: Örülök, hogy tetszik!
    Dora: Ha elküldöd a címed, küldök neked egyet!!!
    Ercsi: 5 db van egy csomagban mind a három formából és kb.3-400 Ft.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépek és izlésesek !
    Még jó hogy Áron hagyja !

    VálaszTörlés
  9. De helyesek! Ügyes vagy! Jó ötletet adtál! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Fantáziadús lapokat alkottál, örülni fognak akik kapják:)))

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszenek! Nekem is vannak képeslap tokok, de soha nem jutok el odáig, hogy megtöltsem:-)

    VálaszTörlés
  12. Naná, hogy elküldöm a cimem! De csak ha tényleg jut nekem is, nehogy valaki miattam ne kapjon. Mondassz egy mailcimet, ahova küldhetem a cimem? Vagy bepróbáljam a blogneved?

    VálaszTörlés
  13. Hát kipróbáltam, nem nyert :-D Nem babikincsei a gmail-es cimed :-D

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szépek a lapok! Az a lyukas háló, az micsoda? Olyan mutatós!

    VálaszTörlés
  15. Zsukka: a Tesco-ban lehet kapni Dekorháló néven a papírrészlegen.
    4 tekercs (arany, ezüst, fehér és színjátszós) van egy csomagban.

    VálaszTörlés
  16. Szuper, úgyis most nyílik a közelünkben egy Tesco, azt hiszem elzarándokolunk :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online