2008. november 15.

Játék - ajándék tőlem neked



KEDVES BARÁTNÉIM!
A napokban kék hangulatban voltam. Ritkán látok kék munkákat, így gondoltam egyet... (De mégis: Nina hímzett már kék eprecskét.) Szóval, gondoltam nemcsak a Pif-es barátoknak készítek ajándékot.
AKInek tetszik a fent látható kis kék szett és SZERETNÉ MEGNYERNI, annak csak annyi a dolga, hogy ÍR nekem bárminemű KOMMENTET ERRE A BEJEGYZÉSRE. Már másoknál is láttam ezt a játékot (például Ralinánál).
A névnapomon, azaz DECEMBER 4-ÉN KISORSOLOM a megjegyzést írók között a kis szív alakú varrókészletet olló-, fonal- és tűtartóval; a bonbonos dobozból készült tűpárnát, amibe mindenféle apró-cseprő dolgot, gombokat, mérőszalagot... tehetsz; egy szív-ollóőrt. Mindezeket beletettem egy kis patchwork tasakba, ami kivételesen nem piros-zöld karácsonyi csizma az ünnepek közeledtével sem. Rákerült a bumfordi angyalka is, amit még a blogom elején mutattam meg. Minden darab az elejétől a végéig kézzel készült, mivel a gépem még mindig rossz.
Remélem, lesz kedvetek játszani, mert nagy-nagy szeretettel készítettem! És azért ilyen hamar kezdődik a játék, hogy minél több jelentkező legyen. Így izgalmasabb lesz a sorsolás! Amit megígérhetek: az ajándék még karácsony előtt megérkezik! :-)
JÓ JÁTÉKOT!
Várom az üziket!



41 megjegyzés:

  1. De izgi, én vagyok az elsőőőő:)! És nanááá, hogy jelentkezem!!! Nagyon szépek, hátha nekem kedvez a szerencse;)!

    VálaszTörlés
  2. Katafoltnál dicsérgetem mindig a kékjeit és bizonygatom, hogy én nem is szeretem... De talán inkább csak dolgozni nem szeretek vele, birtokolni igen:)) Szívesen csatlakozom az esélyesekhez:)

    VálaszTörlés
  3. Csak annyit tudok írni, hogy nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. énisénisénisszeretnékjátszaniveled:))))

    VálaszTörlés
  5. Ezek valami csodaszépek! S szeretnék én is részt venni, hátha közelebbről is megnézegethetném a kékségeidet!

    VálaszTörlés
  6. Drága Barbi ! ééletemben nem nyertem
    még kakasos nyalókát sem.
    Most sem fogok semmit, de nem tudok szó nélkül elmenni a látvány mellett.
    Gyönyörűek amiket csináltál.
    Gratulálok. Áron mellett ilyen kis
    csecse-becséket alkotni, le a
    kalapom.

    VálaszTörlés
  7. A kék olyan szín, amit én is csak ajándékba szoktam varrni. Szóval érdekes lenne egyszer ajándékba _kapni_ :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépek!
    Én imádom a kéket! Én is pályázhatok, vagy én csak várjak szépen hátha a Pif angyalka hoz nekem?
    Ábel mekkorákat nő! Ezek a gyönyörű szemek!!!

    VálaszTörlés
  9. Milyen szép dolgok és mennyi munkád van benne! Már magában a kis hímzések is rengeteg időbe kerültek, Te egy csupaszív foltostárs vagy! A kéket én is szeretem, így hát jelentkezem.

    VálaszTörlés
  10. Ezek az ajándékok nagyon igényesek és szépek, jelentkezek a játékra.

    VálaszTörlés
  11. De helyesek ezek a kékségek! :)
    Remek ötlet az olló-fonal-tűtartó, nagyon tetszik :)
    A többi is, csak azt sajnálom, hogy a képeket nem tudtam nagyítani.
    Remek játék és köszi a lehetőséget!!

    VálaszTörlés
  12. Hű, nagyon igényes, szépen kivitelezett kis dolgok. És hogy kézzel varrtad össze, külön kincsértékű:)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép,ízléses munkák! régóta vágyom ilyesmire...

    VálaszTörlés
  14. Barbikám ez valami csodás. Én sem vagyok egy nyerő típus, de azért próbálkoznék. :-) Viszont rettentően érdekelne miképpen készült szivecskés tartó. Titkos??
    pusz. Csilla

    VálaszTörlés
  15. Egyáltalán nem titkos, ezt is egy külföldi oldalon láttam, szóval némileg plágium, de belül egyedi, és nem is kezdek sorozatgyártásba. Majd megkeresem a linket, ha érdekel, sok más remek ötlet van még ott.

    VálaszTörlés
  16. Csilla! Itt van az eredeti szivecske, az oldal alján találod: http://grandmaskitchen.web-log.nl/grandmas_kitchen/quilten/index.html/ Kiteszem a külföldi bloglistámra is, hogy könnyebb legyen eljutnod oda!

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szépek és a színvilág gyönyörű! És le a kalappal, hogy mindezt kézzel készítetted!
    Szeretettel:Dorka

    VálaszTörlés
  18. Nagyon szépek, olyan harmonikus.Jelentkeznék én is...

    VálaszTörlés
  19. Én kékmániás vagyok,nem szoktam nyerni,de jelentkezem.:))))
    Nyeréstől függetlenül: nagyon szépek az alkotásaid!Én is ilyeneken igyekszem,majdcsak eljutok erre a szintre:)

    VálaszTörlés
  20. Nekem a kék az egyik nagy kedvencem, s ezek a dolgok gyönyörűek. Én is jelentkeznék.

    Judit

    VálaszTörlés
  21. Én is, én is szeretem a kéket :-)
    és ezek nagyon gyönyörűek, szeretnék egy cetli lenni a kalapban :-)
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  22. Mindig én vagyok az
    uccsó:-(
    Imádom a kéket, és gyönyörűek ezek a dolgok:-)

    VálaszTörlés
  23. Szia.
    Én viszont sokakkal ellentétben kék őrült vagyok :-) Ha tehetném, mindenem kék lenne :-)
    Nagyon ügyes vagy!
    Dia

    VálaszTörlés
  24. Csodaszépek az ajándékok, szívesen látnám őket a saját varrós dolgaim között, ezért jelentkezem én is :)))

    Laurendilla

    VálaszTörlés
  25. Nagyon szépeket készítettél,én is jelentkezem.

    VálaszTörlés
  26. Barbi, én csak most tévedtem ide, de azért jelentkezek :-DDD Nagyon tetszenek ezek a kis kék csodák!

    Ralina blogjáról tévedtem ide, mert szivemből szólt, amit utoljára irtál, hát megnéztem ki vagy ;) Vagyis még nem teljesen, olvasgatok kicsit nálad, ha nem bánod :-D

    VálaszTörlés
  27. Szia! Csatlakozom Dórához, egyezik a véleményünk a vitáról. Legalább ez a "haszna" megvolt a vitának, hogy idetaláltam.
    Tetszenek a munkáid :)
    Üdv: Klaudia

    VálaszTörlés
  28. Szia! Szeretnék én is jelentkezni a játékra. Nagyon aranyos az ajándék, amit készítettél!
    Üdv: Lívia

    VálaszTörlés
  29. Nagyon tetszik ez az összeállítás!! Kérem szépen az én nevemet is felírni egy cetlire!! :DDD

    VálaszTörlés
  30. Én is szeretnék jelentkezni! Nagyon szép kis szett. :o)))

    VálaszTörlés
  31. Eddig kibírtam. Soha nem jelenkezem ilyen játékra, de a kivétel erősíti a szabályt...
    A kéknek nem bírok ellenállni. Sorry

    VálaszTörlés
  32. Én csak nemég fedeztem fel, hogy mennyi mindenkinek van himzős-varrós blogja. Nagyon tetszik a kis varrókészlet, és ha nem is nyerném meg, nagyon szeretném megcsinálni, mert én is szeretek saját készítésű kincseket adni ajándékba.

    VálaszTörlés
  33. Még sosem nyertem semmit, most sem fogok, de ezek tényleg csodásak ! Boldog névnapot előre is !

    VálaszTörlés
  34. Legfőképp boldog névnapot kívánok, így előre is!
    Egyik kékség szebb, mint a másik! Ha még szabad, jelentkezni szeretnék!

    VálaszTörlés
  35. Nem rég óta látogatom a blogodat, ezért nem mertem eddig jelentkezni. Hihetetlen mennyi minden szégséget alkotsz a tündéri kisfiad mellett.
    Boldog névnapot!

    Kriszti

    VálaszTörlés
  36. Kriszti: Ha csak egy napja jöttél, akkor is részt vehetsz a játékban! Örömmel dobom a te neved is a kalapba! Köszönöm a bókot és a látogatásokat is! Gyere máskor is! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online