2008. november 24.

History of Music

STRINGFEVER

Hallgasd meg! Érdemes!

9 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett a blogod!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ó, igazán köszönöm!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Hát ez tényleg nagyon jópofa volt:)))!

    A blog pedig nagy hangulatos lett!

    VálaszTörlés
  4. Akkor sorban:
    Örülök, hogy sikerült feltenned.
    Gyönyörű lett a fejléc és a háttér is.
    Szédületesek a fickók! Ebbe aztán tényleg minden bele lett sűrítve, nagyon poénos A cápa és a Hitckoch részlet is, meg hogy táncra is perdülnek közben. Mire egyet felismerek, már a következőt hallom. Érdemes lenne listát írni, mennyi minden fért bele! Köszi, hogy megmutattad!

    VálaszTörlés
  5. Jó lett a blogod! Nekem nem sikerül ilyen szépeket csinálom, totál béna vagyok:)

    VálaszTörlés
  6. Lányok! Örülök, hogy tetszik a külső!
    Princi: Nincs mit! Az öcsém talál ilyen jókat, ő mutatta meg, mert tudja, hogy szeretem a különleges zenéket, együtteseket. Gondoltam, ti is érdekesnek találjátok!

    VálaszTörlés
  7. Barbi nagyon klassz lett a blogod. nekem egyenlőre fogalmam sincs miképpen lehetne átvariálnom. neked ki segített? Vagy tudtad magadtól is ugye? Csak én vagyok ilyen béna:-((

    :-)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm Csilla! Nagyon könnyű hátteret szerkeszteni, de míg valaki nem mondta el, fogalmam sem volt, hol és hogyan kezdjek neki. Mikor elkezdtem a blogom Zitánia segített, de ő már abbahagyta a blogozást. A fejlecemet egy FastStone nevű programmal szoktam bütykölni, ezt a www.prim.hu oldalon letöltheted. Nagyon szeretem, mert mindenfélét könnyen lehet alkotni egy fotóval. A háttereket a www.photobucket.com oldalon keresem és töltöm le. Utána a direkt linket másolom és a html szerkesztésben beszúrom. Majd átgondolom, megfogalmazom pontosan, hogy érthetőbb legyen és elküldöm e-mail-ben! Oké? :-)

    VálaszTörlés
  9. Húúú köszi az nagyon jó lenne. de csak ha az időd engedi. olyan irigykedve nézem a szebbnél szebb időnként megújuló blogokat. Aranyos vagy.
    pusz.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online