2008. október 19.

Tátra


Ezt a festményt pár éve készítettem közeli barátainknak. Kettős célja is lett, egyrészt nászajándéknak, másrészt egy közös szlovákiai szilveszterezés emlékére készült. Elégedett vagyok ezzel a munkámmal. Vagyis inkább művemmel, mert nem érzem a festést munkának. Mióta Ábel megszületett, egyáltalán nem festettem olajjal. Hiányzik, de túl nagy kipakolással, kosszal jár. Vegyszerekkel kell dolgoznom és még időigényes is. Így most hanyagolom. Sajnos. Azért mutatom meg most a képet, mert csak most készült róla fotó. Még a webalbumomban sem szerepel.

9 megjegyzés:

  1. ...Olyan mintha ott lennénk, nagyon ügyes vaaaagy!

    VálaszTörlés
  2. Hát... pár pillanatra még levegőt se vettem! Te ilyeneket alkottál? Tök élethű! Nagyon tehetséges vagy, gratulálok, gyönyörű!

    VálaszTörlés
  3. Barbi! Ahogy néztem a képedet beleborzongtam. Érezni a fenyők illetát és a hídeg friss levegőt. Annyira szép.

    VálaszTörlés
  4. Micsoda bókok! Nagyon kedvesek vagytok! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűek a festményeid! Gratulálok!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online