2008. október 14.

Teafilter-tartó








Hát, íme!
Elkészült a teafilter-tartó dobozom.
Patchwork tarkaságba burkoltam, tűzésekkel, gombokkal. Az elkészült kis huzatot ragasztópisztollyal rögzítettem, az oldalán csak egy pánt van, azt is ragasztottam. Igazán vidám, színes lett. Nem nagyon illik ehhez a teáskészlethez, de nem is használjuk sűrűn, csak a kép kedvéért vettem elő.
Ismét végig kézzel dolgoztam, nemcsak azért, hogy Ábelt fel ne ébresszem, hanem mert elromlott a varrógépem. És csak az ég tudja, mikor jutok el megjavíttatni. Végül is, annyira nem bánom, mert nagyon szeretek kézzel dolgozni, nagyobb megelégedettség és büszkeség tölt el, ha egy-egy darab elkészül. Igaz, dupla annyi ideig is tart. Bár, szerintem, ha kitalálok valamit, egész gyorsan dolgozom.
:-)


10 megjegyzés:

  1. Barbi, ez valami szuper, nagyon-nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  2. HÚÚÚ, nagyon takaros! Ügyes vagy. Sokkal értékesebb a kézimunkától.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! És hogy kézzel varrtad az egészet... Gratulálok!!!
    Én most nem tudok hobbizni, közeleg egy melós határidő, és az ovit is most kezdtük, úgyhogy, most szünet van :-(

    VálaszTörlés
  4. Véletlen jutottam ide. Csodás lett ez a doboz, nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  5. NAgyon jópofa! Gratula hozzá!
    A teát én is szeretem :))

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett a dobozkád! Igazán nagyon ötletes és szép a kivitelezés is.

    VálaszTörlés
  7. Ez tüneményes! Különösen, mert a tea nekem is szívem csücske! Gratulálok hozzá! (így ismeretlenül is, kezdőként,én csak mostanában csöppengetek bele a blogosok világába:))

    VálaszTörlés
  8. Csodás! Imádomaz ilyen szívmelengető tárgyakat!

    VálaszTörlés
  9. Még hogy lassan készülnek a dolgaid kézzel:-) Barbi te villámkezű. Kezdek szorongani, hogy én meg milyen lassú vagyok . Nagyon szép lett.

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm a kedves megjegyzéseket!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online