2008. október 10.

Öröm

Úgy döntöttem, hogy ma bemutatkozom fényképen is nektek.
Igaz, nem szeretek fényképezkedni és nem is vagyok fotogén, de most mégis így döntöttem. Ábel kissé bamba, de nézzétek el ezt neki, mert a délelőtti alvása előtt készült a kép. Két nappal ezelőtt töltötte be a 8. hónapot, ami azt is jelenti, hogy a blogom már két hónapos! Tudom, még nem nagy idő, de öröm számomra, hogy pár hét alatt is ennyi kedves kommentet kaptam és ilyen kedves emberekkel, hobbitársakkal és ha megengeditek, hogy ezt a szót használjam, barátokkal találkoztam! Nagyon örülök ennek! Remélem, ezután is ellátogattok hozzám! Én igyekszem gyakran nézegetni a munkáitokat!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek vagytok !
    Örülök, hogy láthatlak.
    És kéretik nem mondani Ábelre, hogy
    hm.. bamba ?????????
    Olly édes a kis pofija.
    Küldtem e- mailt, hogy tudd küldeni az elérhetőséged.
    várom !!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon kedves gesztus! Helyesek vagytok, igazán!:)

    VálaszTörlés
  3. Aranyosak vagytok :) Együtt még inkább :))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online