2008. október 8.

Mmama jóvoltából meghirdetem első PIF játékomat! Nagyon szeretek ajándékokat készíteni és adni! Tényleg nem lényeg, hogy kapjak is cserébe valamit, de mivel itt ez a szabály, epedve várom!
  1. Bárki játszhat, akinek blogja/flickr képtára van.
  2. Az első 3 ember, aki erre a bejegyzésre kommentet ír, ajándékot kap tőlem, melyet én készítek.
  3. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül fogom eljuttatni a 3 jelentkezőnek.
  4. Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy ezt megígéritek a saját blogotokban/flickr-en.
  5. Nem küldöm el az ajándékomat annak, aki nem hirdeti meg a játékot a blogjában/flickr-en.
Várom a kommenteket! :-D

1 megjegyzés:

  1. ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ ! Drágám nagyon boldoggá
    tettél.
    Következő feladatod, hogy
    megnézed az exiefo nick alatti
    e-mail cimet, és elküldöd nekem
    a postai elérhetőségedet a neveddel
    együtt.
    Ketten vannak előtted, de igyekezni fogok.
    Sajnos csak más blogon keresztül tudlak elérni, hiába irom be a blogod, de bizt. én vagyok béna.
    Tehát várom a fentieket.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online